Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (12516 totalt) |
Jag var helt säker på att jag hade bokat och BETALT detta event.
![]() ![]() ![]() ![]() Finns det någon som ångrat sig eller möjlighet till en bil till så uppskattas detta grymt!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||||
Jag kör ner på måndagkväll, bor på vandrarhem, ifall nån sthlmare vill joina, skicka mig ett PM
![]() |
||||||
har kompisar som är sugen på en biljett så om någon hoppar av skicka ett pm så kan vi nog lösa det
![]() _________________ Peder Balerado Simdrifter Gammalt: Peugeot 306 Dimma Coupé Peugeot 306 Cabriolet Rotrex Massa Peugeoter R32 GTR, R33 4D, R34 4D, S13 |
||||||
snälla ordna en rejsaplats åt erikjakan, jag vill se den skapelsen in action
![]() 8såg ju inte så fullt ut i anmälmningslistan på nogsforat, men kanske inte alla som skriver upp sej där iofs ![]() _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||||||
Skriv gärna upp mig på listan om du sett att jag betalat.
Finns det någon tråd någon annan stans man kan hitta vilka som ska dit? _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||||
Re:
Ok vad synd, men jag förstår att du inte kan lova nåt såhär tätt inpå! Är det okej att komma dit ändå på morgonen o besikta bilen ifall det visar sig att det inte kommer sketmånga bilar? ![]() Mvh Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||
Re:
Absolut visar det sig att det inte blir trångt på banan så får du självklart köra! _________________ Niklas Kvillert |
||||||
Re:
Fan vad schysst, då åker jag ner till pappa i götene ikväll =) _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||
Nere i kinnekulle nu, någon som vet vart närmsta mack med 98 finns? Bangiuden säger "inne i götene" men statiols hemsida säger bara truckdisel... nån som vet?
![]() |
||||||
Re:
Preem ute vid E20 har 98, men inte etanolfri. Annars får du åka till Lidköping. |
||||||
Åkte till skara, står nu på statoil, insåg att plånboken är kvar på vandrarhemmet (där det är låst och tomt på folk), hjälp!
Tigger hejvilt av skarabor och NOGS har inga telefonnummer på sin hemsida... Hjälp. |
||||||
Re:
Macken öppnade, och jag fick krita bensin! |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (12516 totalt) |