Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Ny tidning på gång. Highsider med Motorjournalen race
3 besök senaste veckan (1925 totalt)
Lid
Vårgårda
Här sen Jun 2004

Trådstartare

Perfekt tidning för oss rejsianer...

Highsider med Motorjournalen Race
http://www.highsider.se/2012-01-23b.aspx

Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Rachid finns ju här sedan den tiden han använde sig av stödhjul. Fram med en djupare analys om tidningen nu

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003

Rachid , Sundfeldt och Tonef thumbs up
Kommer förmodligen bli kanon det!

Mölndal
Här sen Feb 2004

Re:

P.P. skrev:
Rachid finns ju här sedan den tiden han använde sig av stödhjul. Fram med en djupare analys om tidningen nu

Haha..

Jo planen har funnits i bakhuvudet i ett par år, att göra en tidning om både bil och mc racing. Personligen älskar jag både bilar och motorcyklar, även om motorcyklar är ännu lite närmare mig om hjärtat så är Formel 1 utan tvekan den coolaste och fräckaste sporten att följa. Just för att det är den snabbaste formen av racing.

Var väldigt aktiv här på rejsa.nu för ett par år sedan men har så sakteliga glidit mer och mer åt mc. Motorcyklar är i grunden så mycket närmare färdiga tävlingsfordon än bilar och därmed billigare att färdigställa de. En av mina tankar med att köra roadracing, också för att det är en otroligt adrenalinstinn sport..

Jag kommer att fortsätta sköta mc-biten, kommer även att ta in frilans som ska hjälpa mig med de bitar som jag kanske inte kan särskilt väl, teknik tex.

Peter Sundfeldt står för kvalité rakt igenom och kommer att garantera att hela tidningen håller en hög standard, särskilt bilsidan då han ska skriva det mesta. Han kan både köra och prata/skriva. Så det här känns riktigt bra faktiskt!

Vår grundplan var att satsa på sex nummer 2013, men vi bestämde oss för att känna på marknaden lite först, därav att vi kör tre nummer redan i år.

Grundtanken är att tidningen ska bestå 50/50 av mc/bil. Ibland kan det bli något mer bil och ibland något mer mc kanske, men det kommer inte att skilja mer än några få sidor i vågskålen.

På nätet fortsätter dock Highsider.se som vanligt, genom att enbart följa roadracing.

//Rachid - som längtat efter soffan efter en mycket lång dag.

Västerås omnejd
Här sen Dec 2004

Underbart! Ska bli kul att bläddra i tidningen i maj!

Mölndal
Här sen Feb 2004

Arbetet med första tidningen har börjat och om sex veckor är den ute i butik. Sitter på flygplatsen i Amsterdam och är på väg till Cartagena, Spanien för att köra mc samt bevaka en del av den svenska roadracingelitens framfart.

Peter Sundfeldt ligger också i på bilsidan.

2012 blir ett väldigt spännande och avgörande år för Highsider med Motorjournalen Race. Tre nr i år. Går allt planenligt utökar vi 2013.

99% racing/bana blir det i tidningen.

Skåne
Här sen Okt 2005

Hej Rachid,

Har letat som en galning efter denna tidningen i butik sedan jag kom hem från Paris den sista april. Har dock inte lyckats hitta den trots att jag varit inne i12 tidningsaffärer inklusive stora Pressbyrån i Malmö samt Lund (som båda har hundratals tidningar). Är det så att den inte finns ute i butiken än eller är det södra delen av Sverige som inte har/kommer att få den? Tackar för svar,

Mvh / Alex

steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

mopack skrev:
Hej Rachid,

Har letat som en galning efter denna tidningen i butik sedan jag kom hem från Paris den sista april. Har dock inte lyckats hitta den trots att jag varit inne i12 tidningsaffärer inklusive stora Pressbyrån i Malmö samt Lund (som båda har hundratals tidningar). Är det så att den inte finns ute i butiken än eller är det södra delen av Sverige som inte har/kommer att få den? Tackar för svar,

Mvh / Alex

http://www.highsider.se/2012-04-20.aspx

Finns info i den länken

Citera
mopack
Skåne
Här sen Okt 2005

Re:

steffe skrev:
mopack skrev:
Hej Rachid,

Mvh / Alex

http://www.highsider.se/2012-04-20.aspx

Finns info i den länken

Hej Stefan,
Tack för infon,
Med vänlig hälsning, Alex

Allmänt banåkaforum
3 besök senaste veckan (1925 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande