Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4462 besök totalt |
Re: När kommer du ut på banan första gången i år?
Skall oxå dit som sagt, verkar vara en del härifrån som skall köra. ![]() Blir nog en trevlig erfarenhet för en annan som hyffsat ny i gemet!! och lite åka skulle det ju oxå bli, förutom teori, ses där!! ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||
jag hoppas jag hinner prova på bankörning i år jag fyller ju år i augusti och har antagligen körkortet nån gång i september nångon som vet hur länge sesongen håller på?
_________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||
Kika i kalendern... Vad för bil kommer du ha tillgång till? (tänker på det här med märkesklubbarnas träffar) _________________ ![]() |
||
"När kommer du ut på banan första gången i år?"
Igår! ![]() Var på Kullen, lite fler folk härifrån var där, stod en Röd Golf med Rejsadekal i rutan utanför också. Väldigt trevlig dag, så nu skall man fixa de fel man hittade innan nästa gång (9/5). Lite halvjobbigt att bara kunna köra på catchtanken, blir ganska korta stint. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4462 besök totalt |