Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 1 besök senaste veckan (86380 totalt) |
_________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
Sitter nästan i samma sits som du.
Nyfödde sonen skriker för full hals, pappa kan bara trösta så gott jag kan. Är han bara trött, är han hungrig eller har det hänt en olycka i blöjan igen? Inte är man alltför tuff när den älskade lillen skriker för full hals. Jävligt tuff och fin porsche du har, skulle gärna ha en sådan själv. Ta väl hand om den lille guld klimp du och uppdatera porsche tråden när du har tid. ![]() _________________ Mathias Hellqvist |
||||
Re:
Tackar och ja det stämmer. Inte lätt alls detta med faderskap ![]() Bygga bil enklare... ![]() Ska ta lite nya bilder i veckan, fick hjälp av DrTomas med att sätta ihop sidopaneler/dörrsidor och avsluta allt invändigt... Tyvärr lite tyskstuk på däcken då fälgarna är 12" och jag hade bara 295or att sätta på. Blir 305 nästa uppsättning istället. _________________ Rafael Litwicki 911 turbo rsr -72 *backdate* M3 E30 -87 *clean* |
||||
uppdatera
Har inte skrivit på länge men tänkte dela med mig lite av vad som hände och framtida planer... Fick reggat in den i sensommaren 2011 med bur och allt. Fick kört lite och röjt undan lite småfix och lärde mig köra svansmotor ![]() ![]() Dock fick jag en fix idé om att bygga om den ala GT2 breddningen och påbörjade det för några veckor sen. ![]() Har borrat, slipat och grundat klart skärmarna nu, så nu väntar jag på House Of Paint att ta sig an och lackera detta ASAP ![]() _________________ Rafael Litwicki 911 turbo rsr -72 *backdate* M3 E30 -87 *clean* |
||||
Re: gt2
[quote="westerlund."]så ska det se ut.... ![]() Sen blev det lite kapning och hålborrning Sen bar det iväg för lackering. och efter någon vecka på house of paint så kom den hem på extrafälgarna ![]() Och så började montering av breddarna och försiktigt med alla RF skruvarna. ![]() Bild utan rätt spacers...och med de gamla fälgarna. ![]() Och nu med CUPdäck och RH Artec splitt och med dålig mobilbil. ![]() Ställs på imorgon och ska börjas köras igen. _________________ Rafael Litwicki 911 turbo rsr -72 *backdate* M3 E30 -87 *clean* |
||||
[quote="LotecM3"]
Du vet var den ska visas upp ![]() _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||
Re:
Nope, det finns flera olika versioner beroende på om det är RS(narrowbody) eller GT2(turbobody) Sen finns det tillägg med olika sidokjolar, men jag gillar inte de linjerna som finns på dessa... Och orginal GT2 993 har inga andra sidokjolar än 993 turbo org... _________________ Rafael Litwicki 911 turbo rsr -72 *backdate* M3 E30 -87 *clean* |
||||
[quote="Houke"]
Jadå, idag regnar det så blir ingen körning ![]() Men kommer förbi i nästa vecka eller liknande och visar upp :P _________________ Rafael Litwicki 911 turbo rsr -72 *backdate* M3 E30 -87 *clean* |
||||
|
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 1 besök senaste veckan (86380 totalt) |