Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Eftersnack 2012-05-21 LMS Prova på bankörning - Sviestad | 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (11448 totalt) |
_________________ Fotograf Elle Andersson |
||||||
Var det du som stod i reflexväst en bra bit upp på vallen vid 90-gradaren efter rakan? Kan tänka mig att det fanns ett och annat skönt ansiktsuttryck att fånga när alla bromsade för kung och fosterland... _________________ Filip Norén, Malmö | Miata NA | BMW E46 Touring |
||||||
Ha ha japp det var jag. Gillade fram för allt en mindre svart bil som stod duktigt på nosen varje gång! _________________ Fotograf Elle Andersson |
||||||
*fniss* Attans vad mycket skoj bilar det var på plats idag!!!! Jag lyckades köra 9 mil på bara en bråkdel av träffens tid, jag fick ge mig ganska tidigt på grund av att bromsbeläggen fram blev så tunna att några varv till hade dödat det sista. Och jag kände inte för att köra hem till Stockholm stål mot stål på bromsarna. Men nya belägg är redan beställda från PEAN, det blir PFC08 igen tveklöst! Sviestad är VERKLIGEN rolig att pressa på. Några riktigt kluriga partier som man tjänar massor av tid på om man får till att hålla högt tempo trots att det till exempel ska bromsas i sväng osv. TACK till både alla i LMS crew och alla på banan och depå. Mycket mycket trevlig stämning överallt. PS: Miarpe: verkade som du fick igång bilen med shysst turbotryck till slut PPS: Audi Quattrosar av olika slag och Corvetter går som f*******n på rakorna Men några av er måste slipa lite på tempot i svängarna _________________ Magnus Thomé |
||||||
Råkade se svaret på den frågan här om dagen http://lms.se/web/_pages/Index.asp?N Scrolla ner en bit så ser du! _________________ Filip Norén, Malmö | Miata NA | BMW E46 Touring |
||||||
Istället för guldklocka _________________ Magnus Thomé |
||||||
Fina bilder Elle
Kolla TTA-tråden. Inget ont om att åka och titta på biltävlingar men här tycker jag faktiskt Magnus fick till en klockren beskrivning av vad det handlar om att köra på en banträff. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||
Ja,tack för en kul kväll med mycket körning!
Thome: Att äga audi e ett helsike.. åka brett e lätt men att få 80 tals klubban att svänga in i kurvan är en plåga så vi får roa oss med å smiska Bmw på rakorna istället (Å va ivägen i kurvorna!) Det kommer lite bilder senare.. Ha de.... _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
Hej!
Tack alla för en i vanlig ordning kul LMS-banträff! Tyvärr blev det inte många varv igår. Hade stora problem med vattentemp. Löstes dock under kvällen (Tack till er som assisterade! ) så det blev några fullgasvarv mot slutet. Lite rostigt de första varven men tyckte det lossnade efter en stund. Dagens till mannen med den blå 120d'n som åkt från Gävle för att köra på Sviestad! Så underbart hängiven! Själv tyckte jag det var segt att köra hem till södra delarna av Linköping... M.v.h. Ulf _________________ Ulf Lögdberg |
||||||
Är det min svarta Audi du tänker på? Gjorde några vådliga hasande panik bromsningar där Körde med hala hårda Hankook gat däck.. Lägger du upp alla bilder senare på din sida för jag hittar bara några få nu? _________________ Martin Ehrsson RS8 Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
Nej, den var mer "bullig", sorry för min icke kunskap när det gäller alla bilmärken. Tittar på nytt album för att publicera mina bilder just nu. Gilla gärna 3773 på Facebook så har du koll på vad jag gör. Det kommer komma upp fler bilder. _________________ Fotograf Elle Andersson |
||||||
[/quote]
Vilken underbar (Audi)bild. Man kan riktigt ta på den härliga, förväntansfulla stämningen och vilka vackra bilar! _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Ja, det var en fantastiskt rolig kväll! Stort tack till alla i LMS som arrangerade detta!
Och speciellt tack till killen i rutig blå skjorta som hjälpte mig att leta efter läckor i insuget på Rover-motorn Såg kameror på några bilar, när blir det film-tajm? Ett par bilder är på G. _________________ Filip Norén, Malmö | Miata NA | BMW E46 Touring |
||||||
Blev en riktigt trevlig kväll. Härligt väder och en massa kul bilar. Och trevligt folk så klart!
Att bli omkörd är inte alltid så kul....men när en Corvette fullkomligt flyger förbi på rakan , då drar man på smilbanden _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||||
....principen att kompensera dålig väghållning med onödigt mycket effekt kan aldrig vara fel...... _________________ Håkan Backlund Porsche 991 GT3 RS MR |
||||||
Eftersnack 2012-05-21 LMS Prova på bankörning - Sviestad | 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (11448 totalt) |