Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 2 besök senaste veckan (58146 totalt) |
Re:
sommaren är redan här, jag hörde rykten om att den skulle få smaka konbana imorgon.. ![]()
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||||
Hmm , måndag blir det en tripp söderut för mig med golfen för update av det mesta...nästa stopp bug run så då ska det vara raceready...
Annars har dagen ägnats åt bilträff med Umeå gatbilar ,där golfen fick visa upp sig i sin nya look omfolierad och i mina ögon ser hongrym ut den lilla tyskan ![]() Tog även medE21an och bromsade PB 412whp 520wnm 1.6bar med 70grader insug temp ![]() ![]() ![]() Sholm så kan vi kika på resp R golf. Med vänlig hälsning, Erik _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
||||
Re:
![]() ![]() Problemet Erik är att Rolfen kommer stå hemma på måndag då jag måste ta en annan bil till jobbet... ![]() När är du på gång neråt? Misstänker under dagen?? /Robin _________________ Robin Raita Åker Bmw M-coupe 2012 Tack till: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter |
||||
Startar väl typ kl 5... Har lite ärenden och lite prylar att plocka upp på vägen
![]() ![]() _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
||||
Vilken dag vi hade igår på Lunda flygfält! inte så många på plats, så vart mycket körande
![]() Tog ett tag innan man kom in i det hela och kunde banan, men till slutet av dagen så fick jag en rökartid på 1,21,32 med gatudäck! verkar som att ingen har kört så snabbt nånsin med gatudäck på just denna bansträckning? Riktigt nöjd med hur bilen kändes när man körde på gränsen till vad bilen klarar av och inte vad jag personligen klarar av ![]() Tog näst bästa tid med brorsans bil också men kommer inte riktigt ihåg vad den hamnade på! Mvh Kevin _________________ Kevin Raita SPONSORER: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter Greenpart |
||||
![]() Jag kan tillsvidare trösta dig med att Mattias säger att din bil är snabbare än min i sitt nuvarande skick och är det på samtliga intervaller ![]() Men det ska väl gå över hoppas jag... ![]() Trevlig helg Erik _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
||||
Lämnade in bilen hos boysen i Nynäs igår, dvs hos Stertman för mer mos
![]() Mattias fick i uppdrag av mig att även montera min AWE laddtrycksmätare, som han var så duktig och göra på brorsans R ![]() ![]() _________________ Kevin Raita SPONSORER: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter Greenpart |
||||
Spännande att se hur hans bil går då jämfört med vad min gjorde
![]() Jag hoppas på att ta dit min mattvita R om alla pusselbitar faller på plats. Erik _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
||||
Bilen är klar för avhämtning, får väl se när det blir av bara.
Oh ja de ska bli skoj, samt jämföra mot min, därefter tas beslutet om de blir steg 3 på denna med.. Bänkning skall bokas så fort som bara möjligt ![]() Vi får se gällande bugrun, men vi är absolut sugna på att åka dit. Mvh _________________ Robin Raita Åker Bmw M-coupe 2012 Tack till: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter |
||||
Ja men va F** ni bor ju skitnära ju bara att pallra sig dit... Om bara mitt skrot håller ihop så ska jag försöka i alla möjliga varianter, bana konbana rakt fram nu ska det testas på riktigt helt enkelt.. Mera snabba Rolfar på plats tack..
![]() _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
||||
Re:
Imponerade ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Tack Magnus!
![]() ![]() Vart även jag ganska imponerad när man som sagt lärde sig att köra så mycket som bilen klarar av som sagt! men det går att fila lite mer på den tiden, så en 1,20 tid är nog inga problem! sen är det väl dags att leta fler sekunder med R-däck efter det! Mvh _________________ Kevin Raita SPONSORER: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter Greenpart |
||||
Re:
-20 på brosan de är ganska dyra de där sista 20... På bf 98 antar jag? Bra med mos ändå ![]() ![]() Bra jobbat av er. Mvh Erik _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 2 besök senaste veckan (58146 totalt) |