| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
nästa generation "speedster" sluuurp.
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (2573 totalt) |
blanda inte in dessa bastarder i lotus/Opel
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Nej det var bara något jag läste i Automobil om jag inte minns helt fel
|
||||||
Du har inte hört mig
De flesta tester jag läst om den verkar alla vara lite förvånade att den kan vara så sportig trots att den är framhjulsdriven. Men allt är väl relativt, den enda bil av de som rabblats upp som jag kört förutom Barchettan är Miatan och Barchettan når inte riktigt upp till den vad det gäller körkänsla, tycker jag. Nu är jag väl dock lite utanför det ursprungliga ämnet och rör mig.
_________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||||
Hehe, alla trådar slutar med en OT varning, eftersom Magnus är i Düskland för tillfället är det extra tillåtet
Jag reserverar mig för vidare jämförelser i körgladhet då jag enbart Kört MGTF, få se till att prova lite mer nu när sommaren börjar närma sig
|
||||||
Ehm:
Verkar vara en blandning, eller?
"Hydroformed" behöver iofs inte vara aluminium heller. Stålplåt kan väl också hydroformas? Vikten tyder dock på stålkonstruktion. Motorn är dock alu, men det hjälper ju typ 25kg eller så...
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
sjuka pengar på dom. en slutkörd -97 för 200' och uppåt
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
|
|
||||||
![]() |
Bilder o videos
nästa generation "speedster" sluuurp.
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (2573 totalt) |