Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1272 besök totalt |
Hej
Det beror på årsmodell...om den är 1983 eller äldre får du ha påfyllningen i bagagerummet, nyare bilar måste ha påfyllningen utanför. /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
okej, bilen det handlar om är ju en -73 så det funkar då alltså? Jag vill inte regga om den på nåt vis, bara en vanlig svensson besiktning! _________________ Pontus Bergström |
||
Hej
Då lär det inte bli några problem. Men en riktigt petig besiktningsman kan alltid ställa till det när bilen inte är i helt originalskick - men det är bara i undantagsfall. /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
Fråga till Gustaf:
Är är inte detta lag i besiktningssammanhang? http://www.vv.se/lagrum/htm/2003nr022%20.htm eller finns det några EU -direktiv som står över?? Mvh Mattias _________________ Mattias Habenicht HMS |
||
okej, tackar så mycket! ![]() _________________ Pontus Bergström |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1272 besök totalt |