Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 58 besök senaste veckan (11630 totalt) |
_________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
Re:
Kul film! Cool med två bilar som "paråker" under filmandet och att man ser båda hela tiden genom att du har tre kameror att välja mellan. Om man är petig så tyckte jag de inklippta stillbilderna störde rytmen, kanske kan du låta de synas bara på en del av skärmen medan videon fortsätter att rulla på del av skärmen, jag vet inte riktigt. Kul att jag var med i filmen som bonus ![]() ![]() ![]() ---------- Sen undrar jag hur många hästar har du egentligen ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Det där blev ju riktigt fränt. Kul att man även kom med på ett par ställen. Tack för att ni håller åt sidan på ett föredömligt sätt. Skulle annars bli knivigt att ta sig om dessa "quattromonster" ![]() _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||||||
Re:
Ja bilder som är mindre kan man ju lägga in, dock la jag in dessa bilder vid tillfällen då det ändå inte hände nått speciellt i filmen.. Har nog bara runt 450hk i svarta 90q, Peter har över 500hk i S1:an. Men svarta Corvette Z06:an som var där men som dock inte var med i filmerna han har mycke mer.. Så jätte många häst har jag ju inte.. ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
Här är video från min bil när jag jobbar mig ikapp :
http://www.youtube.com/watch?v=S23e3 _________________ ![]() |
||||||
Re:
Hmm vad gjorde du vid 12.06 och 12.30 ![]() Du borde sätta mätarna i filmen uppe i himlen istället för nu är dom i vägen i alla kurvor.. Men angående effekt du är ju uppe i högre farter än mig för att du kan bromsa mycke senare så du kör ju lätt om oss trots mindre effekt. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
Re:
Jösses vad sent du bromsar. Såg att du hade ca 5km/h högre vmax än mig. Hade 202 som bäst, men ligger oftast runt 198. Måste testa nästa gång att hålla i lite längre på långa rakan innan broms. Kanske får acceptera att du har lite mer hk och lättare bil.. ![]() Du som loggar mkt. har du jämfört vad som skiljer att gå på 2:an vs 3:an ut från torpan? _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||||||
Re:
45 grader ![]() ![]() Med min blåa M3 så labbade jag mer mellan tvåan och trean både där och i rondellen. Men med CSL'en körde jag nog överlag på trean där om jag inte låg bakom någon långsammare ner i torparn. Kan kika i loggarna ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Hade du hållt fullt hela vägen till där jag går på broms så hade du ju säkert varit uppe i 220 kmh ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Jag har ca 30bilder där man ser din bil med huven öppen ![]() ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
Re:
Läge för konstiga pratbubblor? Kommer inte på nåt smart just nu ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
En äkta pratbubbla från tillfället, hörde jag nåt om "#¤%&@ turbobilar!"? ![]() ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||
Re:
Jepp, den hörde jag på riktigt. _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 58 besök senaste veckan (11630 totalt) |