| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Gatebil time attack
|
6374 besök totalt |
|
_________________ MVH /Best Regards Ralph Ralph's Däck AB Mjölnaregatan 4 461 32 Trollhättan 0520-44 44 99 www.ralphsdack.com |
||||||||
|
Jag kör gärna mot dom norska raketerna.....
Dom kan man väl knappt säga är mer bil än min heller väl
Men dom är så jäkla svårflörtade med att svara på gatebil om man får vara med eller inte
_________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||||||
|
Hur mycket mer bil är en ren röramsbil med lite halvtäckande plastskal?? (Krb)
Okej lite regnskydd är det ju på den..... Jag vet att du hatar oss sandloppor men köra ifrån en icke vridstyv skokartong utan aerodynamik kan väl inte vara så svårt med en fullfjädrad gt-vagn....
_________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||||||
|
Re:
Blir den kvar i min ägo så skall jag köra både i serien och Gatebil. |
||||||||
|
Re:
Verkar ju rätt enkelt då, sälj den ej,,,,, _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
|
Re:
Jaja du får se det hur du vill...... Hoppas iaf att du kan visa norrmännen vart skåpet står nu då borde inte vara några större bekymmer med din kärra.. Go get them
||||||||
|
Det löser du nog är bara att rygga den snabbaste så har du ju hans fart gratis
Sen så bättrar du på den körningen lite brukar inte vara några större bekymmer... 1,19 ungefär så bör man vara snabbast om dom inte har svingat något trollspö där borta i väst i vinter... iofs så är det ju lite halt på gatebil jämnt då dom sprider så mkt skit på banan dom andra bilarna
puppan och dina tider med slicks bör ligga i absoluta toppen _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||||||
|
Re:
Blir den såld, får man bygga/köpa annat
_________________ MVH /Best Regards Ralph Ralph's Däck AB Mjölnaregatan 4 461 32 Trollhättan 0520-44 44 99 www.ralphsdack.com |
||||||||
|
Re:
Tänk om det vore så lätt _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
|
Re:
Nä det är jäkligt sant dessa tider sätter man inte utan vidare inte det jag menar alltså.... det går ju galet fort överallt med dessa varvtiderna hastigheterna är väldigt stegrade i varenda parti annars blir det inte dom tiderna
||||||||
|
Materialet har jag men måste få hjärnan att hänga med bara, rätt stor skillnad att bromsa på Mantorp tex från 270 och 200 i en m3a. Man kommer rätt många meter i 270 och missar man inbromsning sitter man långt ut på åkern, svårigheten att köra dessa monster ökar markant
_________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Gatebil time attack
|
6374 besök totalt |