Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 11749 besök totalt |
Re:
Just älgtestet kanske du ska minska fokuset på, gruppen som började med halkkon banan tröttnade ju väldigt snabbt på den o åkte ner till torr kon banan istället. Däremot skulle man kunna lägga in den så att när man kört i mål på halkkon banan så svänger man ut o tar älgtestet direkt efter o sen efter älgtestet så svänger man ut o ställer upp sig i kön igen till halkkon banan ![]() Då blir inte älgtestet så enformigt som det blev nu.. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Dåligt med bilder
![]() eller länkar till bilder på andra forum..? Här är film nr1 Älg testet, inte så lång film men bättre än inget.. http://www.youtube.com/watch?v=2SO83 _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Re:
Alltid såhär känns det som. Var ju många som fotade denna dag. _________________ M a r k u s E c k e r b r a n d h Porsche 924 |
||
Janne som stod o hjälpte till vid halk kon banan hade ju en rejäl system kamera.. är hans bilder upplagda på nått annat forum??
Isåfall kan ni länka till den tråden här? Sen är det nån som vet vem denna herre är? (som jag fotade vid torr kon banan) för han borde ju ha lite bilder... ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Re:
Fredrik- (på bilden) brukar inte lägga ut foton, men jag ska kolla med honom. Janne har inte lagt ut några bilder än, men jag påminner även honom. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||
Re:
![]() Ah well, jag dök ju upp ganska sent på dagen så de flesta bilarna hade redan smitit. Men här kommer i alla fall ett gäng: Klicka för större bilder! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||
PFC08 slits och dammar jättelite vid bankörning.
PFC08 slits och dammar jättelite vid gatkörning. PFC08 dammar utav bara helvete vid konbankekörning ![]() ![]() Ball bild Freddo! ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Då har jag lagt upp Magnus och Håkans torrkonbane körningar
Alltså M3CSL & GT3 RS http://www.youtube.com/watch?v=gJAqn _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 11749 besök totalt |