Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Colin 4
<<   1, 2
2064 besök totalt
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Sort skrev:
Stig Fasth skrev:
Du fuskar väl inte kavic.
om du tränar alla länder och sträckor så behöver du ingen bonuscod, he he !!!
Ha det !
Mvh/ Stig

Förvisso men spelet e för lätt i alla fall.
Det e ingen stor skillnad mellan tidera i Expert eller vanliga.synd för annars så e de ett hyffsat spel.
Men Codemasters har långt kvar innan dom e uppe i sin gamla status.

Just vad en kompis o jag satt o snackade om i går. Colin 1 var det ledande bilspelet när det kom, hästlängder före konkurenterna! Tyvärr så ser jag inga märkvärdheter med fyran, tror tusan att körkänslan var bättre i ettan!
o en sak som jag tänkte på i går när jag satt o körde. Det fins ju ingen harmoni i körningen! Man får aldrig den där känslan att man passerat ett kurvparti på ett vägvinnande under hållande sätt, utan man bara kastas in i kurvorna gång på gång på gränsen till ett epelepsi utlösande sätt ...

NS BTG: 9.10.21

Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

Fredrik C skrev:
o en sak som jag tänkte på i går när jag satt o körde. Det fins ju ingen harmoni i körningen! Man får aldrig den där känslan att man passerat ett kurvparti på ett vägvinnande under hållande sätt, utan man bara kastas in i kurvorna gång på gång på gränsen till ett epelepsi utlösande sätt ...

Just så känner jag ju också! Enda sträckorna där viss harmoni kunde kännas var på asfalten i Spanien!

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Stig Fasth
Skara
Här sen Jan 2003

Colin 4

Ja du Fredrik C . Du har så rätt i det. Jag tyckte mycket om Colin 2 där hade man i alla fall
känsla av väg-grepp i bilen på sträckorna, den saknar men nästan helt här.
Tycker det är synd nu när dom fått till allt annat så bra, det hade varit bättre att dom dragit ner
på grafiken lite i stället. Vi ska ju inte ut i skogen o plocka lingon med bilarna precis, he he !!!
Det blir en del fladdrande med ratt ute på sträckorna får ja säga, inte bra.
Mvh/ Stig

Racingsimulatorer
Colin 4
<<   1, 2
2064 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande