| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Colin 4
|
2064 besök totalt |
Just vad en kompis o jag satt o snackade om i går. Colin 1 var det ledande bilspelet när det kom, hästlängder före konkurenterna! Tyvärr så ser jag inga märkvärdheter med fyran, tror tusan att körkänslan var bättre i ettan! o en sak som jag tänkte på i går när jag satt o körde. Det fins ju ingen harmoni i körningen! Man får aldrig den där känslan att man passerat ett kurvparti på ett vägvinnande under hållande sätt, utan man bara kastas in i kurvorna gång på gång på gränsen till ett epelepsi utlösande sätt ...
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
Just så känner jag ju också! Enda sträckorna där viss harmoni kunde kännas var på asfalten i Spanien! _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
|
Colin 4
Ja du Fredrik C . Du har så rätt i det. Jag tyckte mycket om Colin 2 där hade man i alla fall känsla av väg-grepp i bilen på sträckorna, den saknar men nästan helt här. Tycker det är synd nu när dom fått till allt annat så bra, det hade varit bättre att dom dragit ner på grafiken lite i stället. Vi ska ju inte ut i skogen o plocka lingon med bilarna precis, he he !!!
Det blir en del fladdrande med ratt ute på sträckorna får ja säga, inte bra. Mvh/ Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Colin 4
|
2064 besök totalt |