| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
DTM 2004 börjar NU!
|
3741 besök totalt |
|
Danska Tv 3+ hade en helt ok sändning faktiskt men det var ju en väldans massa snack med och om kristensen fasst det kan man ta. Skoj race och se dessutom även om man zappa lite för att kolla MotOGp loppet oxo.
Nästan lite förvånad över att ingen fick punka med så mycket kolfiber delar som låg över banan efter första varvet. _________________ Thomas Tegbäck |
||||||||
Perfekt annars hade man missat det.....
Det vore kanske en idé att få Magnus att lägga till på forumet... en TV guide... där man kan lägga in när och på vilka kanaler diverse motorprogram börjar.... |
||||||||
Bra idé. Då förvinner en del "glöm ej MJ-trådar"... Det är dock curling och inte DTM på SVT 24 just nu
_________________ /Kristian Elisson |
||||||||
Men nu är det DTM och till skillnad från ETCC racet så är ju det här KUUUUUUUUL att se på |
||||||||
Det håller jag med om, men bilarna är ju gräsligt fula...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
|
Hmm knepiga bilar dom där DTMBilarna
! En gniststräng mest hela tiden efter dom ! Dom måste ju vara flera kilo lättar vid vägning efter ett race !
o vilka knepiga vingar dom har bakom bakhjulen! En påkörning (o det verkar ju vara vanligt !) o hela bilen måste ändra beteende...
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||||
|
Skojjiga luftutsläpp längs sidorna med. Mercorna verkar dessutom skicka denna luft uppåt längs sidan.
DTM verkar inte reglera undersidan av bilarna direkt med denna flora av kolfibervingar. |
||||||||
Jag skulle vilja ha ett SMS fem minuter innan programmen börjar. Men jag vill liksom inte petala för SMS'et ...
_________________ Magnus Thomé
|
||||||||
|
http://tvprogram.nu/ kanske.
Men de har ingen särskild Rejsakategori...
Inget alarmsystem heller för den delen... |
||||||||
|
www.tv.nu har en SMS tjänst
_________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||||||||
|
|
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
DTM 2004 börjar NU!