| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Kan någon hämta en grej i Värnamo på vägen till Kinnekulle?
|
1943 besök totalt |
|
Kan någon tänka sig att hämta en diffklump hos Janne Ekehage i Värnamo och ta med sig den till Kinnekulle på Söndag? Så slipper Janne skicka den _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Det var ju uppenbart en bra ide! Tänkte inte så långt, för det är absolut ingen brådska. _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Till kullen? Eller Anderstorp? Butiken antar jag är den här http://www.varnamoozoo.se/
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Och då är det Anderstorp jag menar. Bor själv inte så långt bort från banan. Kullen ska jag tyvärr inte till då jag saknar banbil numera...
_________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 |
||||
|
Eftersom Anders tacklat av lite inom rejsasfären så är han numera vår officiella springpojk, bara någon vecka sedan han vänligt nog tog sig till banan för min räkning, vilket såklart uppskattas
|
||||
|
Re:
Tack!! Men jag tror Johans geniala plan funkar bra, jag kan åka förbi Janne när det väl blir dags för BMWSC på Anderstorp om några veckor _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Eller ännu bättre är om vi övertalar Janne att komma till hemmabanan, även med Janne hade jag ett par sköna varv i fjol, då var det dock en sugfyra från åttitalet och nu överladdad 6:a från 2010 talet
Det är ju SLC Light på söndag på Anderstorp... Kan den komma ut till banan då så finns det nog möjlighet att den kan vara uppe söndag kväll om det är bråttom.
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1943 besök totalt |