| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till BMW Cup Kinnekulle den 17 Juni är öppnad
|
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (6121 totalt) |
|
Re:
Har undersökt saken och cup bilarna kommer stå under depåtaken "som vanligt". De som har stora bussar, tält osv hänvisar vi till området bortom "taken" alternativt i nedre depån.
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
07.00, men det blir på egen risk då stället är ockuperat av Saab (bilar)
De kör till 18.00 så vi bör respektera deras tid och inte vara i vägen för mycket
||||||
|
Patrik skrev! " Det kanske skall regna på söndag!
Vad sägs om det Per Ola?" Ja alltså skall man ha någon chans nu för tiden så är det regn som är underlaget. Ju mer desto bättre. Och jätte mycket regn är helt sansölst kanon. Så jag håller mina tummar som är placerade mitt i näven och hopppppppas att du har rätt Patrik. Raindroops keep's falling on my head........ _________________ Per-ola Mattsson |
||||||
|
Re:
Ja sist vi var där så släppte du ju inte förbi någon eller något
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
Haha, ja det var tur du inte kom förbi för då hade åkt från mig...
Den helgen bjuder fortfarande en av mina absolut skojigaste raceminnen. Tätt, tätt, tätt... Har aldrig sett så stora E30-njurar i varenda backspegel i alla kurvor, raksträckor, ja typ överallt i båda racen. Vad skilde det över mållinjen? Ett par tiondelar i respektive race? Har för mig att det var under 1/10 sekund skillnad i kvalet.
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
|
Re:
Som sagt vädret se"mycket bättre ut på yr.no klart.se & smhi.se
Bra för oss med lätta sladdningsbenägna undermotoriserade E30:is
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
Samma här, synd att kameran inte hade hunnit in i bilen det året, det hade varit skoj att se tillbaka på
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
Re:
Fan ta er med övermotoriserade veteranbilar
En vacker dag så skall ni också få rast.... Regn hoppet verkar övergett, nu hoppas jag i alla fall på blöt bana
||||||
|
Re: Kinnekulle
6 cylindrar på blött underlag har funkar för mig i alla fall i alla år.
Åka på vridet _________________ Patrik Skoog |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till BMW Cup Kinnekulle den 17 Juni är öppnad
|
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (6121 totalt) |