Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2027 besök totalt |
2012-06-18 Prova på Bankörning Sviestad
Glöm inte att det är Prova på bankörning imorgon måndag på Sviestad! ![]() http://www.lms.se Välkomna! ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Riktigt bitter över att jag missar detta då jag planerat för det länge men så på en sekund förstörs det av jobbet....
Ha så kul alla ni som är där så hoppas jag kunna dyka upp nästa gång. _________________ Tobias Eriksson *Tomt i garaget* |
||
Re:
Årets enda ändring är väl att för måndagskvällar är priset 350 kr för medlemmar och 450 kr för icke medlemmar. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Re:
Årets enda ändring är väl att för måndagskvällar är priset 350 kr för medlemmar och 450 kr för icke medlemmar. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Kommer...
Försöker hitta info på lms hemsida, men jag är antagligen blind eller oduglig på att hitta/leta för jag kan inte hitta ngn info om körningen. Pris, klädsel, medlemskap, mm?? _________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 Nu: BMW E30 SFRO |
||
Kommer...
Försöker hitta info på lms hemsida, men jag är antagligen blind eller oduglig på att hitta/leta för jag kan inte hitta ngn info om körningen. Pris, klädsel, medlemskap, mm?? _________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 Nu: BMW E30 SFRO |
||
_________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||
_________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||
|
||
Tack för länkarna:)
Dags att leta fram hjälmen. Hoppas Hoppas vädret håller i sig med sol o moln. _________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 Nu: BMW E30 SFRO |
||
Re:
Grattis ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2027 besök totalt |