Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 8460 besök totalt |
2012-07-26 Superstage Emmaboda blandade märken *FULLT*
Jag har bokat Superstagebanan i Emmaboda torsdagen den 26/7. Vi kommer att köra 13 bilar för att det ska bli så mycket körning som möjligt. 650kr är kostnaden och då bjuder vi på hamburgare och dricka till lunch. Upplägg: Välkomstmöte 08:45 Körning 09:00-12:00 Lunch 12:00-13:00 Körning 13:00-17:00 Alla bilar kommer numreras från 1 till 13 och körning sker efter turordning. Vill man hoppa över en runda, meddelar man bilen efter i turordningen. Slicks, r-däck och gatdäck är tillåtet. Inga krav på att bilen ska vara besiktigad. Se dock till att bromsvätskan är fräsch och att bilen inte låter över 95db. Körning kör på egen risk! Passagerare är sjävklart tillåtet. Rutorna helt uppe eller helt nere. Heltäckande klädsel och hjälm. Varje runda består av tre varv, där det första är ett uppvärmningsvarv. Bilsport vill inte ha några bilar ute på avkylning på de allmänna vägarna, så håll er inom området! Betalning sker till mitt bankkonto. Vi har flera års erfarenhet av att arrangera Superstagekörningar och vi har bara hört positiva röster om våra träffar. Anmälningslista 1. Torbjörn Ask, Ford Sierra Cossie RWD 2. Marcus Svensson, Mazda RX-7 -95 3. Sebastian Gottfridsson, Mazda RX-7 -93 4. Johan Löfberg, Saab 9000 5. Jesper Olofsson, Mazda 323 GTX & Volvo 850 GLT 6. Björn Hall, Volvo 850 GLT 7. Kristian Larsson, Mazda 323 GTX 8. Johnny Karlsson, Opel Speedster 9. Martin Viberg, BMW Z3 Compressor 10. Johan Hall, Porsche 993 3,8 11. Niklas Rosell, Nissan 200sx s13 -89 12. Matthias Karlsson, Evo 3 13. Lennart "Captain Slow" Pettersson, Mazda RX-8 Fet text = betalat. Reservlista 1. Fredrik Almquist, Audi S4 2. Magnus Lidholm, BMW E30 Startlista: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AgBDQpSSC4ksdFdBUUFkb2s2OGd2NklicjhLN1R6UXc _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||||
Vibbe och Fredin: Platser fixade åt er.
role: du fick sista platsen. speedy83: Du får första reservplatsen. Lennart: Ja, skynda få ihop bilen nu. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||||
Hur många gånger har Sebastian varit anmäld nu?
![]() Sist fick han iaf köra min bil lite... De här körningarna som ni ordnar är för övrigt de bästa superstagearrangemangen. Bra flyt och ordning och reda. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||
Tänkte höra om det finns något intresse för lite öl- och grillkväll kvällen innan (25:e) eller samma dag? Jag har även gott om utrymme om någon/några vill sova över. Jag bor i Trekanten ca fyra mil från Emmaboda, ett par mil från Kalmar. Marcus med sambo kommer den 25:e så ni behöver inte känna er ensamma.
![]() Öberg: Du är här med inte välkommen! ![]() _________________ Sebastian Gottfridsson ![]() Mazda Rx-7 -94 |
||||||
Re:
Bara att avboka hela skiten då!
Går alldeles utmärkt! Ta med nåt att lägga på grillen bara. Jag har ju 8 veckors semester snart så det ska grillas och drickas heeela sommaren, varje dag! ![]()
HA HA Inte första gången det kommenteras sedan man flyttade hit. Men du har rätt, känns som att man hittat hem ![]() ![]() (En polare har det värre; han bor på Uranusvägen i Trekanten) ![]() EDIT: Det var inget skämt va? Verkar som du kommer härifrån. Standardskämt när man säger var man kommer ifrån annars... _________________ Sebastian Gottfridsson ![]() Mazda Rx-7 -94 |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 8460 besök totalt |