| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Första spadtaget för Timeattack i Sverige
|
<< 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 3 besök senaste veckan (56076 totalt) |
|
Re:
Om jag fattat det rätt är alla 3 tävlingar alla med trackdays så det kommer bli liknade, finns ingen som får ihop ekonomi med 10-20 Ta bilar tyvärr just nu _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
|
Re:
Amatörbygggt är ju gatlegal bil så varför skulle det inte gå tänkte du? (alltid bäst o kolla för säkerhets skull förstås och fråga _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Det brister väll mer på att din bil skulle klassas som rörrams bil _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||||
|
Re:
Jo, för att min bil inte är producerad i minst 200 exemplar så blir den placerad i den sista gruppen. Där behövs då en drös av FIA godkända prylar, samt klädsel för något som åtminstonde jag tycker är lite för mycket för mig att lägga pengarna på. _________________ Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen. |
||||
|
Re:
Ja kan ju ha missat eller säger fel, men ja det är 2 träffar med supra klubben och en med ralf som är trackdays samt TA _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
|
Re:
Christofer, vi på Ralph's Däck har endast tagit emot 12 anmälningar till Rudskogen och kommer inte ta in mera ännu så länge. Vi kommer vika denna dag till TA i allra första hand så att detta funkar så bra som möjligt. Vi kommer att ha 10h att köra på från 09.00-19.00. Hoppas du/ni dyker upp
Väl mött _________________ MVH /Best Regards Ralph Ralph's Däck AB Mjölnaregatan 4 461 32 Trollhättan 0520-44 44 99 www.ralphsdack.com |
||||
|
Satt och tittade lite i regementet... Med tanke på att de står att sidostag måste monteras om man byter till lättviktsdörr. (pro mod)
Kan man få åka utan staget i dörröppningen och med båge/halvbur? Anledningen till att ja vill de är att Bilprovningen är nog kinkiga som de är nu
Givetvis då med std dörr! _________________ Per Lindqvist ACR 1:40,2 Botniaring 1:59,97 Mittsverige 1:04 Gröndal 42,4 Gelleråsen 1:13,791 Kinnekulle 0:56,86 |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Halloj
Sitter och kikar på TA Kinnekulle nästa vecka men jag blir varken klok på facebooksidan eller timeattack.nu.. Vad gäller? Vilka kommer? Är det fullt? Vad kostar det? Får man köra slicks(En trevare i mörkret ? )
Sen hur kommer man in på forumet på Timeattack.nu? Finns det mer info där? /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
Re:
Halloj Pete, Vilka som kommer att finnas på hemsidan ikväll el imorgon. Det är inte fullt, så det vore mkt trevligt om du var med
Vad det kostar lägger jag i en separat tråd om en stund. Tyvärr ej slicks iår.....men frågan ligger uppe till nästa år
Uppdatera din dator i firefox, men den skall fr.o.m nu idagarna vara mer kompatibel bakåt....datorer är inga lätta grejjjjjjjooor det
MVH Ralph |
||||
|
Re:
[quote="Timeattack_Sweden"]
-Vart på hemsidan står de startande?, hittar inte det. //Petter _________________ Petter Wejsfelt BMW 328i -98 "BMW Cup" Ford Focus RS -10 *såld* Bilsport SS 1.25.84 Mantorp 1.33.66 Kinnekulle 1.02.14 Knutstorp 1.10.57 |
||||
|
Hej,
Hoppas att det kommer ut ikväll el imorgon....massa datastrul+allt arbete med att få oss godkända av SBF har krävt otroligt mycket tid som vi hoppas alla skall gott utav senare. Vi ber om ert tålamod. MVH Ralph |
||||
|
Underbart, äntligen här! Hoppas nu detta går bra och att vi snart har rena och feta TA-Event.
Som det stod nånstans, perfekt om man vill jaga sponsorer till sin banräser. Bra jobbat gubbar, vi är ett gäng som dyker upp på fredag! _________________ --Michael Karlsson-- |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Första spadtaget för Timeattack i Sverige
|
<< 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 3 besök senaste veckan (56076 totalt) |