Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 33963 besök totalt |
Re:
[quote="BjörnP"]
Kan bara instämma....med CSL å kamera i baken alltså, inget annat ![]() Men kul med alla filmer Magnus, bra jobbat!! _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Re:
Jo det stämmer. Det är allt jag, vi kör rätt lika har jag sett. Du har blivit bättre och jag står still i utvecklingen. Fast jag får väl skylla på att jag just gått in i semestermode ![]() _________________ Katrin Johansson BMW 130i |
||||
Re:
Till semestertösens ursäkt så passar en liten damfrisörskebil som compacten bra på Kinekulle, du får visa var skåpet skall stå på Mossen Katrin! Oavsett om du ligger före eller efter så är det kanonskoj att du är med och kör och dessutom inte fegar! Mer brudar på banan! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Jag tycket nog iofs att du körde lite mer städat än vad jag gjorde.. Bevisligen ![]() ![]() _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||
Re:
Två, tre eller fler supersnabba varv hjälper inte. Det slutgiltiga resultatet för racet blir din snabbaste tid plus fem sekunder. Så tar man en kon på ett enda av alla varven så är man i princip ute ur tävlingen, ganska precis som att få drive throughstraff på ett 12 varvs sprintrace. För att vi ska hålla oss från konerna så är det en vettig men tuff regel. _________________ ![]() |
||||
|
||||
Re:
Om jag ska bygga nåt blir det med styrservon kvar! Man blir ju sliten bara av att kolla filmen...bra tempo iaf! _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 |
||||
Sånt händer om man glömmer bort att värma bromsarna på formationsvarven och har mycket bromsverkan bak + kalla PFC 07 belägg fram och PFC 01 bak ![]() Detta har hänt en gång tidigare på finalen -09 med förra bilen, finns också på film :bang2:ten Hädanefter blir det lapp på ratten "Glöm ej värma broms m.m" _________________ Håkan Johansson |
||||
kul med så många filmer från racen
här kommer en film från mig och race1 http://www.youtube.com/watch?v=A5TMy _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
Re:
Mycket underhållande. Jag såg fighten från sidan men betydligt roligare att se den på film ![]() Ska defintivt ha kamera i min bil vid nästa tävling. ![]() _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 33963 besök totalt |