| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till MINI Cup deltävling 3 på Anderstorp 8/7 öppnad
|
2602 besök totalt |
|
http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/40 Välkommen!
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Anmälda:
http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/42 1. Undertecknad, klass 2 2. Gustav S, klass 1 3. Viktor Ö, klass 2 4. Nicklas G, klass 1 Förväntar mig ett antal till såsom bla GT-ligan Ulf och Sven, Magnus T, Daniel S, Janne fd Z3, Frykis, Emil Ö, Anton A, och inte minst herr Sjöström
BjörnP ska på semester så han lämnar den delade poängledningen till övriga att fajtas över på Anderstorp. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Tyvärr ett par saker som måste klaffa med kärran för att ett deltagande skall bli realitet men annars blir det skoj, dock ganska säker på att jag kommer att göra en "Måns" och köra fel i konerna. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Så kan man se det...andra vill nog öka på istället
Kul att Johan tar klivet in.....i konträsket, passa dom små rackarna nu bara
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
|
Re:
Jag har den talangen i mig, här kör jag konbana för första gången (16s in i filmen ryker konen) Konerna på Emmaboda sitter ju fast som tur är annars hade jag nog haft hela banan med mig hem
Anton A anmäld!
En perfekt fördelning, 4 st i klass 1 och 4 st i klass 2, just nu. Det finns plats för några till
Kul att MINI Cup (SBF:s enkla variant av Time-Attack) nyligen har kompletterats med en "riktig" Time-Attack tävlingsserie inom SBF-sfären Detta kan förhoppningvis även inkludera en framtida möjlighet att "uppgradera" MINI Cup
||||
|
Jag kommer inte till Anderstorp pga brist på bil. Jag har som de flesta E46-ägare förr eller senare kommer råka ut för fått sprickor i infästningen av bakvagnsbryggan och jag kommer få det fixat först i slutet av augusti. Så ni får själva se till att köra på några koner åt mig
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Då är det ett fantastiskt läge för övriga att roffa åt sig en hög poäng på Anderstorp
Det lär behövas ett stort poängförsprång när herr Thomé kommer laddad till tänderna i sin comeback
||||
|
Re:
Jag missar tyvärr Knutan också. Men jag brukar inte ta så många poäng. Jag brukar mer ta koner Fort brukar jag ta dom också
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Då tar jag över den stafettpinnen Magnus
Men är dom så hårda vill jag inte vara med.
Allmänt banåkaforum
|
2602 besök totalt |