| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Uppsnack inför morgondagen!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (19722 totalt) |
|
Re:
Nja _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
|
Dom som har koll kanske kan länka ihop namnen med bilar här på rejsa? Skulle vara kul om man fick en bild/spec på bilarna ist för bara tiderna på amigoo.
|
||||
|
Re:
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Niklas Laine var precis ute och åkte 3 varv med F1an... och gjorde som bäst 57,580 när jag klickade han manuellt så det kan slå på någon tiondel möjligen mot transpondertidtagning.....
|
||||
|
Re:
Är det verkligen en f1a ? _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
|
Re:
ingen aning.... karossen ser iaf ut som en ...... sen vad det ska räknas som eller är, har jag ingen aning om.... |
||||
|
Re:
F3000 om inlägget jag läste i knotans biltråd stämmer _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
|
|
||||
|
Re:
Njaee... lite blandade grejer men en garanterat potent formelbil. Men stackars knotan har nog ännu tuffare uppgift att krama ur maxpotentialen ur sin bil än vad du har med din. _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Här finns mycket mer att hämta, skitkul att han är ute och testar!!!!!!!!! _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
iaf ute på banan är det 4.... men jag ser nu att Alx var anmäld där som femte bil , men honom har jag inte sett alls än iaf. |
||||
|
då är kvalet för Pro klassen ute.... där har det försvunnit några bilar.... och nu 5st ute...
men dom andra kanske kommer ut senare? två som saknas iaf...bland annat diket som var ju snabbast förrut |
||||
|
nu kom mikael engblom ut med.... så bara diket som saknas nu....
robin antonssons supra lät väldigt illa... så något problem där....vilket syns på varvtiden med 1.24 |
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
verkar så , för nu börjar det regna.... så nu lär dom inte förbättra nånting mer |
||||
|
Re:
det är inte lika lätt när det är riktigt tidtagning, kanske därför några inte vågar komma hit???
|
||||
|
Re:
Finns det dessutom lite konkurrens och prestige så kommer det att tränas/testas/utvecklas snabbare. Det är ju detta som Timeattack.nu jobbar på (så vill jag se det iaf). Nu är jag iofs fördomsfull om att dessa bilar inte tävlingsutvecklats, än (Diket har tävlat, men inte kontinuerligt). Kinnekulle är körsvår, men med lite tid och konkurrens så kan det ju se ut såhär med lite mindre effekt (SSKs klasser hade tajtare heat när de var större, antal varv på Kullen spelar roll). |
||||
|
Man ska ju inte jämnföra tider som är ifrån olika dagar olika förhållanden också vidare, men kan inte låta bli, för det är kul att diskutera. Så ta detta med en nypa salt. Detta är kvaltiderna ifrån Kinnekulle för Roadsport C (gatbilar på r-däck) förra året. Alla Mx-5or, Halbig har 140hk och dom andra 131hk. Jimmys bil är inte ens ECUn optimerad.
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Uppsnack inför morgondagen!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (19722 totalt) |