| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Uppsnack inför morgondagen!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 3 besök senaste veckan (19723 totalt) |
|
Re:
Skönt att det är tre (Dyrstedt är inte långt undan) under minuten, då finns det lite att bygga på. |
||||||||||
|
Re:
Man kunde ju lika gärna stannat hemma den där jäkla Rickard har ju ändå räknat ut hur fort man ska åka innan man kört..... han är ju hopplös......
Kan du inte räkna ut hur fort jag ska köra på ringen med så jag slipper plantera den i ett amco och köra ända ner till tyskland???
_________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||||||||
|
Re:
Så kan vi ju inte ha det
Som du är inne på så kan vi låta nån simulera allt på en dator och sen är alla resultaten klara och ingen alls behöver köra _________________ Magnus Thomé
|
||||||||||
|
Re:
Kan tänka mig detta isf så slipper jag kanske försöka få ihop mitt lik? Vad gissar experterna på att den skulle kunna gå runt kullen....?
_________________ Lars Gustavsson |
||||||||||
|
_________________ Magnus Thomé
|
||||||||||
|
Tänkte ba säga hej!
Kul att många undrar varför de går så sakta med dessa bilar ;P tex jag och min bil: Första gången med den på bana. Aldrig kört på kullen kört 1 gång tidigare på Gotlandring med en bmw 520 e34, mittsverige 1 gång med en supra orginal 85a Dvs jag e rätt kass som förare på bana. Sen riskerar jag inte något onödigt att sätta bilen utanför asfalten. Gör det för att jag tycker de är kul. Pöss på er jag hade skit kul och kom på 2a plats i PRO mod med 0:59.474 med lite fukt på vissa ställen efter regnet. Mitt mål med dagen var att komma på 1min och 1 sek redan då va jag nöjd eftersom jag viste inte alls hur bilen skulle bete sig. I denna serie tror jag bilarna kan prestera mycket snabba tider dock inte förarna just som det ser ut nu....förutom diket då.... http://www.mytrackmaster.com/#Sessio _________________ Mikael Engblom |
||||||||||
|
Re:
Körde du Vit JRM Evo VI? _________________ Lars Gustavsson |
||||||||||
|
Re:
Jap fast de va en V rs =) _________________ Mikael Engblom |
||||||||||
|
Nått jag aldrig fick grepp om va den där jävla depåkurvan kom fel i den varenda varv fick bromsa mitt i kurvan hela tiden.
Va samma sak med Tv kurvan och utgången på mohlins knäpp förmodligen så kom jag fel ut i knäppen och därav tv kurvan in fel dock kom jag rätt in i backböjen kändes de som. så om någon har något tips tar jag de gärna. _________________ Mikael Engblom |
||||||||||
|
Re:
Aha!. Lät gött iaf Klockade dig när du Jagade JoCCe till 59.xx nått sista varvet har jag för mig.
_________________ Lars Gustavsson |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Uppsnack inför morgondagen!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 3 besök senaste veckan (19723 totalt) |