Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11185 besök totalt |
Fina Bilder.
Ferarrin lät väldigt gott och jag har det på film. ![]() Kul att ses idag. Ses imorgon igen ![]() |
||||||||
Re:
Det gick tillslut haha. ![]() -Vågar man säga eiz bitte ![]() |
||||||||
Det är nog inga problem
![]() Vi tänkte ta taxi till Lindehof imorgon kväll och ta ett kalas där med god mat och en massa öl ![]() ![]() _________________ Thomas Kristiansen |
||||||||
Re: Ringenbilder med dagliga uppdateringar
Fast den hade ju vanliga hjul, i alla fall på filmen. Den behöver inte avgasrör heller... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
Imorse var det perfekt att vara uppe med tuppen och vara vid påsläppet vid 0800 för det var väldigt lite bilar så man kunde köra i ca 1 1/2h innan banan stängdes efter att en clio antingen skjutit motorn eller bara tryckt ur sig vatten på banan och det gjorde att en motorcyklist kanade omkull men inget allvarligt verkade det som.Men det resulterade i att dom stängde banan för sanering.Så nu blir det att åka ut och titta längs banan och ta lite kort eftersom det har börjat komma en hel del folk som skall köra med diverse roliga bilar.
_________________ Thomas Kristiansen |
||||||||
Japp att vara uppe med tuppen var toppen.
Mc föraren åkte ambulans från ringen med blåljus så det verkade inte helt okej iaf. Ny bästa tid för mig på 9,54.49 btg med trafik och gulflagg. Vet inte vad som är bra för mc men jag antar att de är fort för att kört bara 6 varv på banan. |
||||||||
|
||||||||
Kan nog bara konstatera att minst en motorcyklist strök med idag.
Banan var stängd i nästan 5 timmar och motorcyklar fick inte åka mer under dagen. ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=uHMm EDIT: länk fixad. |
||||||||
Här kommer lite bilder på några svenskar som fastnade på bild idag.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rätt ovanlig bil med ett helt sanslöst skönt sound!!! ![]() ![]() Kom på besök när jag tvättade min bil idag ![]() ![]() Ett våghalsigt ekipage... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så kan det gå om man satsar lite för hårt! _________________ Thomas Kristiansen |
||||||||
Importen och Porschen med herrejössesvinge är riktigt coola.
Tyvärr hörde jag ingen av dom på banan ![]() Jag hamnade själv på bild såg jag ![]() |
||||||||
Re:
Lite sen svar då jag varit iväg upp mot fjollträsk.. bra här men riktigt kass med min far tyvärr, gissa om JAG ser framemot september och att få "komma hem" en vecka. farsan fick en vän för livet i Renate och Masoud, dom tog sannerligen hand om honom förra året. ![]() Som jag förstått från flera ställen har det varit en skitdag på ingen idag och kanske till och med folk som vandrat vidare, mycket trist isåfall. Jag hoppas ni får bättre dagar framöver. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Var där o vandrade runt på lördagen men fick ingen större lust att köra fler varv med den smått maniska stämningen och folkmassan på plats.. Drog ned till Stuttgart och fina museer istället.
![]() Nu Bourgogne i Frankrike. Hade laddat upp bilder om jag haft annat än Appleprodukter i bagaget. ![]() |
||||||||
Här kommer en sen uppdatering efter att nätet krånglat lite igår. Vi var och kikade på den stora Renaultträffen som var vid GP-banan och senare under dagen så var vi och kikade på turistkörningen. Jag körde inget själv den dagen för det var så mycket trafik men jag har ju fortfarande 9 dagar på mig då
![]() ![]() ![]() ![]() Här kommer det 2st hårdingar på hoj som vi pratat med en heldel här nere. Riktigt kul att träffa er! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Slänger in en bild på dagens höjdpunkt med ![]() ![]() _________________ Thomas Kristiansen |
||||||||
Vilka bra bilder du fick på mig och Daniel
![]() Mycket bättre än vad de lokala fotograferna lyckats med. Jättekul att träffas och kommer du till banan idag så ses vi säkert igen ![]() |
||||||||
Är bilderna tagna i Breidsheid?
|
||||||||
Glömde säga det, kul att träffa fler Rejsafolk som er Niklas! Ses igen nästa gång på Ringen..
![]() |
||||||||
Re:
Jättekul och träffas. Absolut ![]() |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11185 besök totalt |