Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 9803 besök totalt |
Re:
Och här trodde man ingen såg den missen... ![]() ![]() ![]() Får skylla på att det är första gången på bana ö.h.t. Tjenare alla och tack för en kanondag föresten! Nu när jag skapat konto här där det händer kanske man kan lära sig nått om att rejsa också... Speciellt tack Nillet och Figgz som trotts tappra försök tydligen inte lyckades lära mig hålla speedstern på banan! ![]() _________________ Alexander Brunius |
||||
Kommer ett reportage från denna dag under hösten i gratis e-tidningen GreenLight Magazine.
Håll gärna ögonen öppna då jag tyvärr inte har något spikat datum för detta ännu. Eller så lägger ni till er gratis som prenumerat av tidningen. Läser och prenumererar gör nu här: www.greenlightmag.se TACK FÖR EN MYCKET TREVLIG DAG. _________________ Daniel Serénus --------------------------------------- GreenLight Magazine |
||||
Re:
För att citera någon här på forumet: "Man har inte lärt sig banans gränser förrän man varit av i alla kurvor". ![]() _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
Re:
![]() Fast det där var inget att kalla avåkning, 2 hjul kvar på det svarta och nosen åt rätt håll så har du bara utnyttjad banbredden totalt (inkl moms) ![]() En avåkning hade vi faktiskt, men vi som satt i bilen hade så kul så vi räknar det som på rallycross, dvs att en gång per pass ska man ta alternativspåret ![]() Lördagen på Kinnekulle var helt otroligt rolig måste jag säga! Corsan var som en duracellkanin "keeps going, and going, and going, and..." ja, ni förstår. Så nu får det blir storservice av bilen, nya däck och göra sig redo för nästa körning ![]() Dagens mest otippade bil till att gå bra var en helt original 10 år gammal Mercedes C200Kompressor, som på 10 år gamla gatdäck och 100% original (med ESP inkopplat lite då man inte kan koppla ur det helt) gick att hålla bra tempo runt Kinnekulle med så man faktiskt kunde jaga folk lite med ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Trodde det var min avvåkning i kvarnkurvan som hade blivit förevigad
![]() Hade lite problem med en bromspedal som blev alldeles stum i inbromsningarna lite då och då i början. Men efter att jag fick hjälp med att koppla ur ABS:en (tack för det) så försvann problemet. Här är mitt bidrag till filmskörden (lite Speedster, mycket gul Renault och lite annat) Tack för ett bra arrangemang! _________________ Thomas Mårtensson Opel Speedster -01 (Grön med silver ränder) |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 9803 besök totalt |