Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
6940 besök totalt |
SÄLJES: Bmw e46 endurance " stcc edition"
Bmw e46 (byggd på en bmw 330) Vagnbok Fifa godkänd fullbur Bilstein coilover m3 e36 3,2 liters motor(321hk) med annat chipp och spridare ( 340 hk) m3 låda (shortshift) med m3 diff och axlar Sprinkler system i kupen och i motyor utr Plast rutor,lättad,stcc skärmar och kofångare bromsar brembo 4 kolvs ok lättviktsbatteri ( ej på bild) carbeu stol med sabelt bälten och omp mocca ratt + massa mer som jag säkert har glömt Race ready pris 189000 kr ev byte gatlegal banbil som tex m3 e46 med lite godis, kom med förslag 0709-555112 ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Re: SÄLJES: Bmw e46 endurance " stcc edition"
Har du spelat fotboll med bilen? ![]() ![]() Skämt åsido, mycket fin bil. Har den gått i Sverige? Vem har byggt bilen? _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
hmmm
Jag tyckte färgkominationen blev fräck, tråkigt med vita eller svarta fälgar så dom fick bli gröna.. Bilen har gått i tyskland och i litauen och har vunnit många pokaler där.. Bygherren har jag någonstans bland papperna i vagnboken.. mvh Ivanko |
||
|
||
|
||
hmmm
Kom med fler bytesförslag.. Kan gå ner i pris när det gäller en kontant affär.. mvh IVanko |
||
|
||
hmmmm
Ja, drömma kan man alltid ![]() |
||
|
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
6940 besök totalt |