Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (2625 totalt) |
Först körde han om i allt annat än laglig fart på Stadsgården sen körde jag om honom i kurvorna på Värmdöleden och han körde om mig igen på rakorna. Men det gjorde bara att jag fick vad jag ville, dvs höra den underbara sången.
![]() Men speciellt vacker är den inte, de kvinnliga sällskap jag hade i bilen tyckte rentav att den var direkt ful. |
||
Hade igår "förmånen" att stå brevid en CGT när den startades upp han som satt i gasade ganska friskt till allas glädje mmmm...vilket ljud
![]() Anders _________________ Anders Bronäs www.glasskalas.se www.slushkalas.se hyr mjukglassmaskin eller slushmaskin. |
||
om jag har haft sådana "fördomar" (och det har jag!) så försvann dom för ett par år sedan när vi var nere och körde på Gälleråsen. På parkeringen så stog det en sprillans GT2:a och jag kommer ihåg att jag tänkte "det är synd och skam att..." när ägaren visade sig vara en lite äldre herre. Nu slumpade det sig att jag kom i slang med honom lite senare på dagen och jag fick då även äran och nöjet att få åka med honom några varv (tack Sven! ![]() Det är ingen överdrift om jag säger att han tog i för kung och fosterland! Han sparade sannerligen inte på materialet (vi snurrade t.o.m av, ner i kattsanden i ingången på depåkurvan ![]() ![]() Så... Numera är jag betydligt försiktigare att döma någon som puttrar omkring i stan i en supersportbil... _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (2625 totalt) |