| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Master Starter/201m Ring Knutstorp 4/5-8 Anmälan öppen
|
2850 besök totalt |
|
Jag önskar mig en uppsättning nya Michelindäck till bettan och eftersom inte så många vågar ställa upp så ser jag det som en lätt sak i år. Gliringar om mitt besök i fållan är alltid välkomna
Anmälan till årets master starter är alltså öppnad, in och anmäl er! Mer detaljer hittar ni här. http://www.bmwcs.com/forum/viewtopic _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re: Master Starter/201m Ring Knutstorp 4/5-8 Anmälan öppen
Roligt
Det börjar ta fart med anmälningarna till Master Starter och vi kommer att få en del redigt trevliga fighter.
Måns får nog trimma lite till för att kunna hålla en del bilar bakom sig, Solaric, Thomé, E3 Otto och nu hörs det rykten om Ekehage oxå
Det finns plats för fler ekipage framförallt i klass 1 med bilar under 286 hästar. Det är alltså samma klassindelning som i Mini Cup. Så in och anmäl er till detta med en gång, aktiviteten helt kostnadsfri för våra medlemmar! http://www.bmwcs.com/forum/viewtopic _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Som en liten extra krydda på moset så lottar vi ut ett års medlemsskap i BMW Club Schweden per klass samt att tvåan i varje klass även få ett års medlemskap och något från vår regalia. Så även vi som inte vinner själva tävlingen kan gå därifrån som en vinnare!
Ett års fritt BMWCS-medlemskap, och en uppsättning Michelin-däck är verkligen trevliga priser
Om Sjöströmmarn är kranskulla så kanske det även skulle locka BMW Cup-förarna som gillar at krama stora skäggiga saker på prispallen
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
sista dagen imorgon onsdag att anmäla sig till master starter
22 bilar anmälda varav 10 i klass 1 och 12 i klass 2 En hel del roliga starter utlovas så skall du inte köra så bänka dig längs med banan! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Jag har aldrig använt lauch control i bilen. Vet inte ens hur den funkar eller hur man ska trycka på knapparna. Har hört att den inte funkar så effektivt utan mest ger massa onödigt hjulspinn, en del kallar den smoke launcher . Men... det här kan ju vara ett tillfälle att testa? Så har jag nåt att skylla på som bonus
_________________ Magnus Thomé
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2850 besök totalt |