Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Anmälan till BMW Cup på Knutstorp 4-5 Aug är öppnad
1, 2   >>
8048 besök totalt
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003

Trådstartare

Anmälan till BMW Cup deltävling 7 & 8 på Knutstorp de 4-5 Augisti är nu öppnad.

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Kör lite Sjöström stuk och skriver "anmäld"

Der drüben
Här sen Dec 2002

Re:

Patrik Skoog skrev:
Kör lite Sjöström stuk och skrivet "anmäld"

När jag blir stor så skall jag skriva det i den här tråden oxå

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Re:

Johan Sjöström skrev:
När jag blir stor så skall jag skriva det i den här tråden oxå

Tycker du skall börja tävla bums istället ! Bara en bur som saknas, det fixar Mattias Habenicht till dig på ett bra kvällspass

Der drüben
Här sen Dec 2002

jag skall tävla, men bara med dom små pojkarna i MINI Cup

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Något OT kanske men jag skriver det då ni i cupen garanterat ligger på massa skräp

Bakluckeloppis! Ta med dig dina BMW-delar som du inte behöver längre, sälj dem och passa på att göra dig nya trevliga bekantskaper samtidigt som du tjänar en slant! Men som sagt bakluckeloppis inte lastbilar fulla med prylar

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003

Trådstartare
Anmälningsläget BMW Cup

Hitills 12st anmälda

Std 1st
Mod 6st
Spec 5st

Lätt att få pokal i std just nu

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Då kanske en orange bredsladdande Touring med en tanig förare iförd blingad röd hjälm antligen kan få stå högst upp på pallen i klass Standard?

Nyköping
Här sen Mar 2004

Vad får vinnaren eller snabbaste varv i respektive klass, ett medlemskap eller en uppsättning valfria tävlingsdäck också,eller står vi utanför sådana härliga initiativ från klubben ?

Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Ni får ju en gigantisk pokal, och en kram av en skäggig kranskulla.
Rena nirvana i jämförelse

Jag försöker trycka på för lite extrapriser till cupförarna också.

Nyköping
Här sen Mar 2004

Re:

Måns Ulveståhl skrev:
Ni får ju en gigantisk pokal, och en kram av en skäggig kranskulla.
Rena nirvana i jämförelse.

Jag försöker trycka på för lite extrapriser till cupförarna också.

thumbs up

Citera
Martin Skoog
Eslöv
Här sen Mar 2005

Re:

Måns Ulveståhl skrev:
Då kanske en orange bredsladdande Touring med en tanig förare iförd blingad röd hjälm antligen kan få stå högst upp på pallen i klass Standard?

En som sticker ut hakan synd att du inte vågar tävla då hade vi kanske varit två i standard.......

Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003

Anmäld, ni får hitta en annan mindre skäggig kranskulla!

Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Re:

Flesh skrev:
Vad får vinnaren eller snabbaste varv i respektive klass, ett medlemskap eller en uppsättning valfria tävlingsdäck också,eller står vi utanför sådana härliga initiativ från klubben ?

Du får väl ställa upp med en gatreggad bil (dragbilen) om du vill få chansen till en uppsättning däck Stålheim, det ena utesluter inte det andra, alla medlemmar med gatlegala BMW/Mini bilar är välkomna men motståndet finns där så helt obehindrat kommer man inte att plocka hem vinsten.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Flesh
Nyköping
Här sen Mar 2004

Re:

Johan Sjöström skrev:
Flesh skrev:

Du får väl ställa upp med en gatreggad bil (dragbilen) om du vill få chansen till en uppsättning däck Stålheim, det ena utesluter inte det andra, alla medlemmar med gatlegala BMW/Mini bilar är välkomna men motståndet finns där så helt obehindrat kommer man inte att plocka hem vinsten.

Med ett raceekipage med släp och husbil och 50mil enkel resa så släpar vi knappast med en extra bil för att utöva lite rattlåsracing, det förstår säkert du också utan jag tycker att även cupförare ska få chansen att få något "extra" att köra om, annars blir ju detta "bara" ännu en tävlingshelg fast med lite extra arrangemang som vi ändå inte kan ställa upp på bara för våra bilar inte är gatlega.

I all välmening

Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Det behövs ingen "extra" bil, vi gör med vanliga gatbilar så bara fram med dragbilen, det skall inte vara så märkvärdigt och riktar sig mycket till dom som annars inte får uppleva tävlingsmomentet och dess "pirr"
Farsan kan väl dra hem en vinst i master starter med dragbilen så fixar du stora pokalen i cupen, snacka om win-win!

Skulle det visa sig finnas ett ordentligt intresse från Cupisarna att köra det många kallar rattlås/dragracing osv så får man kanske kika på det? Generellt sett känns det dock som att intresset är svagt från cupsidan.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Flesh
Nyköping
Här sen Mar 2004

Re:

Johan Sjöström skrev:
Det behövs ingen "extra" bil, vi gör med vanliga gatbilar så bara fram med dragbilen, det skall inte vara så märkvärdigt och riktar sig mycket till dom som annars inte får uppleva tävlingsmomentet och dess "pirr"
Farsan kan väl dra hem en vinst i master starter med dragbilen så fixar du stora pokalen i cupen, snacka om win-win!

Skulle det visa sig finnas ett ordentligt intresse från Cupisarna att köra det många kallar rattlås/dragracing osv så får man kanske kika på det? Generellt sett känns det dock som att intresset är svagt från cupsidan.

Vi kanske missförstår varandra, jag menar inte att vi ska ha en egen klass för hade vi velat köra rattlåsracing hade vi byggt en annan sorts bil

Det jag menar är att lägga till ännu ett moment i racen, ett extra pris för seger alt snabbaste varv eller något annat roligt som ger en extra krydda och tar ingen onödig tid av de andra arrangemangen men som kan bli en snackis, precis som master starter är för gatbilar.

Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Marcus,

som jag skrev ovan. Vi ska se över möjligheten att ge BMW Cup lite extrapriser på Knutan.
Att det kan bli ett roligt inslag med lite extrapriser för snabbaste varv, bästa fighting spirit, snyggaste 360 gradarn, eller annat liknande på vår stora sommarträff håller jag personligen med om.

Tidsträningen i BMW Cup kan ju också snabbt omvandlas till Time-Attack utan någon extra tidsåtgång eller kostnad. En cup i cupen under säsongen.
Fast det bör ni diskutera tillsammans i BMW Cup först.
Jag hjälper gärna till om intresse finns.

Här sen Apr 2005

Re:

Johan Rius skrev:
Anmäld, ni får hitta en annan mindre skäggig kranskulla!

Johan, du får boka upp Sabina till denna uppgift, garanterat mindre skäggig

Der drüben
Här sen Dec 2002

Planskiss för helgen gällande placering av fordon, olika faciliteter mm hittar länkar till direkt på förstasidan
www.bmwcs.com

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Re:

Flesh skrev:

Du har helt rätt Marcus, jag har tagit tag i detta och frågan har gått till våra partners om de vill stötta med lite "extra"

Kan inte lova de snabbaste i respektive klass en ny BMW M 550d xDrive men något bör jag kunna skaka fram

I'll be back

1, 2   >>
8048 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande