Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2495 besök totalt |
Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2012
Tätt på given nu, dags för Hungaroring, banan där det inte går att köra om... Undrar om Vettel fortfarande är i surbullemode efter förra helgen? Första träningen kl 10 i morgon bitti! _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Kimi fick upp flåset ordentligt i andra träningen. Första segern efter comebacken kommer troligtvis inte i helgen men sen är det dags för Spa, och Kimi kallas inte Kungen av Spa på måfå
![]() Prognosen säger förövrigt regn på söndag. _________________ Anders Igelström |
||||
Re:
Maldonado och Grosjean krokar ihop? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Och Maldonado drar med sig sin bästis Perez ![]() _________________ Anders Igelström |
||||
Attans! Lite KERS-strul inledningsvis ifrån en seger för Kimi. Å andra sidan borde han ha koll på detta, inte första formationsvarvet han kör...
![]() Årets tråkigaste race så här långt med tanke på banans natur. Dock satt jag på helspänn de sista varven efter Kimis depåstopp. Och nästa år är tanken att jag ska se detta GP live. ![]() |
||||
Till och med Monaco var ju mer underhållande än detta (om jag minns rätt).
Däckstyperna är för lika. Det borde vara supersoft och hard som ska användas varje race. Undrar om MSC kör nästa år... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
Eje hade ju väldigt långa utläggningar om MSC i helgen, det kanske är dags att ge upp nu. Eller är frugan för tråkig hemma? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Apropå Pastor:
http://www.autosport.com/news/report Han börjar likna en bollsparkare som inte förstår nånting: ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
![]() |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2495 besök totalt |