Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4565 besök totalt |
2012-07-28 Konbana i Hultsfred
Inbjudan konbana Hultsfred Den 28Juli är det dax att köra konbana I Hultsfred på en del av flygplatsen. Ligger lite norr om Hultsfred. Så om körningen: Mellan kl 8 och 9 är det samling, vid flygplatsen för dom som vill köra. Vi kommer att ta in köravgift, 250 kr, och sälja SMA-licens för dom som inte har. Dock ser vi helst att ni tecknar denna i förväg. http://www.svenskamotorsportallianse Vi kommer inte att ha en besiktning, utan alla bilar framförs på eget ansvar, en i taget. Se till att ha tömt bilen innan ni kommer, och har bra däck eller med ett ombyte. Föraren ska bära heltäckande kläder av bomull, samt ha hjälm. Tider: Kl 9 är det förarmöte och därefter körning. Kl 12 Lunch. Blir nog lite grillkorv. Kl 13 Åter körning Kl 17 Avslutning för dagen. Licenskrav: SMA-licens Finns möjlighet att testa 201meter på slutet av dagen oxå. Sommarfesten kommer att vara på samma område under kvällen o kommer vara öppen föra alla från andra klubbar oxå. Väl mött. Vid frågor ring 0705706108 Veiko Sveen _________________ Veiko Sveen |
||
Kan flika in att detta annordnas i samma goda regi som Ankan gjorde på Gillinge
![]() Vi brukar inte göra våra besökare besvikna på våra träffar ![]() Så påminner om att alla är välkommna, både till konbana och gemensama trevligheter efteråt på kvällen. _________________ Dan Jönsson Peugeot Sport Club |
||
Sugen och har inte långt att åka, men jobbar ju alltid när det är något kul, vet inte om jag skall försöka få till en ersättare heller för det skall vara värsta skitvädret ser det ut som.
![]() _________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||
Re:
Det kommer att bli kanonväder. Och hör sen. ![]() ![]() _________________ Fredrik Liljenberg Fd: Opel Speedster 2.2 SC, numera Volvo V90.... |
||
Kommer gärna och brummar lite med gamle E30:in, trevligt avbrott i fasadmålningen.
![]() Gjort SMA-testet och betalt licens, bara fixa en utskrift oxå. Verkar bli bra väder enligt www.klart.se ![]() _________________ Magnus Lidholm |
||
Re:
Verkar bli bra väder om de inte ändrar det, jag kommer! http://www.klart.se/v%C3%A4der-hults _________________ Dennis Håkansson Alpine V6 turbo USA nr:13av21 Alpine V6 turbo "vanlig europa modell" Alpine 310 4cyl |
||
Tack för ett trevligt banmöte med både trevliga deltagare och bra arrangemang!
![]() Dennis, kul att du verkligen kör Alpinen som den ska köras trots att det är samlarbil! Tack för åkturen, prestandan imponerade, inte lätt att sitta still direkt! Fredrik, tack för åktur och provkörning! Märks att det är skillnad på saker som är gjorda (nästan) utan kompromisser och vanliga personbilar. _________________ Magnus Lidholm |
||
Jag har blåmärken på benen, skavsår på ryggen och blåsor på händerna samt oroväckande lite mönster kvar på däcken.
Det var en heldag med konbana det. STORT tack till alla. en fantastisk dag. Avslutar med en bild som säger en del. ![]() Fredrik i Polon har kört så mycket att asfaltmattan har smält fast under fotsulan....... ![]() Jag har lite bilder på folk också men inte så mycket på bilarna eller körningen tyvärr. (Hade fullt upp att ratta själv) _________________ Fredrik Liljenberg Fd: Opel Speedster 2.2 SC, numera Volvo V90.... |
||
Några suddiga mobilbilder, tyvärr tog jag inte med kameran.
![]() Var tvungen att hämta Emil, han vill alltid vara med när det är bus på gång. ![]() Däcksbyte på g ![]() Lisa och Alex delade på en vass 205:a. Första konbanan för Lisa som sänkte tiderna rejält under dagen. ![]() ![]() Kontor av den lite sportigare sorten. Tyvärr lite få Puggar med men otroligt kul med all körning! _________________ Magnus Lidholm |
||
![]() Några av bilarna som kom. Killen i Oplen lät alla prova sin bil med 250hk. Ganska vågat :lol: ![]() Så läcker denna, o vilket ljud :twisted: http://s104.photobucket.com/albums/m http://s104.photobucket.com/albums/m _________________ Veiko Sveen |
||
Lyckades med det otroliga konststycket att slå av en metallventil på ett framhjul med en kona
![]() Ännu mer otroligt var att Lisa hittade ventilhatten med radiosändare på ett helt annat ställe ![]() ![]() ![]() _________________ Dennis Håkansson Alpine V6 turbo USA nr:13av21 Alpine V6 turbo "vanlig europa modell" Alpine 310 4cyl |
||
Hur många körde ? finns bilder på 4 bilar. fan att man inte lyckades skaffa någon som kunde ersätta, inte så jäkla lätt mitt i sommaren att få någon att jobba.
_________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||
Re:
Polon saknas. Vi var bara 5. Jag hade blåsor i händerna av all körning. _________________ Fredrik Liljenberg Fd: Opel Speedster 2.2 SC, numera Volvo V90.... |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4565 besök totalt |