Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (77289 totalt) |
Re:
-rikard hälsar tillbaka ![]() _________________ Ola BMW |
||||
Re:
...bilder och skrönor utlovas under helgen! ett varv blev det ikväll, underbart, inte optimalt med nittio "AC-fria" mil under bältet??? _________________ Ola BMW |
||||
Re:
Haha! Nog är man uppfödd på dunkabrännvin allt, men det börjar bli alltmer sällsynt måste jag säga ![]() _________________ Martin Söderlind |
||||
delar med mig av lite diverse bilder från helgen! allt är inte rejsmaterial, det har varit dåligt väder så det har inte blivit så mycket kört ännu!
tomten bor alltså inte på nordpolen! utan i en trädgård i nurburg!?! ![]() butikslokal uthyres! ![]() trots få varv har vi haft en del tillbud! en av bilarna i sällskapet behövde bromsservice, vi fick denna rekommendationen ![]() ...två nya m3 e46 OEM bromsskivor monterade på en lördag för 500EUR, sehr billig!!! ![]() tillbud nr 2 var av mer komplicerad art: ![]() ringen ger och ringen tar... ![]() ...tillbaka på mannheller... ![]() vi fick hjälp med att kränga av hjulet för att blåsa bort jord, sen kollade dem så att det inte läckte ![]() större delen av lördagen blev till att hitta ny baklykta, först prövade vi mannheller, där vi fick tips om Auto Teile i Mullenbach. här hittade vi en donatorbil: ![]() jag kan berätta att det ligger en liten skatt på skroten i mullenbach och väntar på någon lycklig satan:) ![]() handpåläggning ![]() slutresultat ![]() ...imorgon blir det förhoppningsvis mer körning av... _________________ Ola BMW |
||||
Kul med lite uppdatering och tråkigt med skrynklig plåt.
Du kanske ska öppna en lokalavdelning i någon av de tomma lokalerna ![]() _________________ Kennie Flenstedt BMW 320daM -18 M3 e92 -08 Mini -15 M3 Competition -05 såld. 😢 BMW X3M 3,0i -04 såld |
||||
postar lite bilder på kärran från TF i helgen...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...12 varv totalt, utspritt på 4 TF pass, varav endast 2 varv var utan gul flagg??? snabbaste tid var 9:38 BTG ![]() ![]() _________________ Ola BMW |
||||
Kul att se er nere i düschzckland!
Tror det var du som svischade förbi oss i vår Opel Änjoj. ![]() ![]() _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||
Re:
Peppe du såg ju inte oss iheller, vi var ju tvungna att pocka på din uppmäksamhet ![]()
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Jag kikar på bilar !! Då missar man alla stiliga karlar ![]() _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
Vi hade det kalasbra. Körde bara nåt varv på söndagen med familjeBmw:n.
Sen hyrde vi bil på måndagen och tisdagen där vi fick nästan fria varv hela tiden. Inte mycket folk då. .....man längtar alltid tillbaks... _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
slut för i år, tack för i år...
lånade trailer på byggman i hörby, brian james trailers is the shit... ![]() fick tag i en låg trailer tur var nog det, fick ändå hoppa ur ett par gånger och och lyfta över gt splittern! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ola BMW |
||||
längtar gör man redan, tack som fan för det filmen
![]() nu lär jag mig dessutom vilka kurvor jag behöver träna, dvs alla ![]() ...fast störst potensial till förbättring har jag nog i ronnie peterson kurvan, fan att jag inte tog chansen och fick med dig i bilen ett par varv ![]() _________________ Ola BMW |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (77289 totalt) |