Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (8747 totalt) |
Jag kan sponsra med två liter framkallningsvätska. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||||
Re:
Det måste vara framkallningsvätska av fotografen eller??, för han lyser med sin frånvaro vad jag kan se!!! ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||
Han sitter nog och gråter över fotoresutatet och konstaterar att de enda 2 justa bilderna av alla 10,000 jag tog är de enda jag kan visa.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SORRY boyes!!!!! ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||
Re:
Du är mest nöjd för att det ser ut som att din bil är snabb Mäcen.. Tänk nu på alla andra som inte kommit under 1:30, de vill ju ha bilder på sina bilar med ![]() _________________ Philip George |
||||||
Re:
Vaddå förlåten??????????? Det var en enda riltig bil i sällskapet å den är ??????? finns??????????? FÖRLÅTEN, NO WAY!!!!!!!!! Upp med lite friska bilder på SVARTEN nu, annars!!!!!!!!!!! förlåten,höhö ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||
Re:
Lennart, du var för snabb för kameran ![]() _________________ Philip George |
||||||
Re:
Åååå, tack, jag ville inte säga det själv. ![]() Nu är alla förlåtna ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (8747 totalt) |