Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (12624 totalt) |
2012-10-13 Halkkörning Gillinge
Välkommen till Gillinge och halk-konbanekörning! Den 13de oktober så kommer vi öppna grindarna till Gillinge och köra konhalkbana. Du får köra med vilken bil du vill; rejsbil, kombi etc. Dock är det två saker du INTE får köra med: 1, dubbdäck. (vinterdäck utan dubb funkar ![]() 2, väsnas mer än 93DB. Vi kommer köra halk-konbana. Det blir alltså både torra och blöta partier (jag har beställt uppehåll), men regn är inget större problem. Kl.9.00 Förarsamling med möte och betalning. kl.9.30 Körningen börjar efter mötet. kl.12 Lunchuppehåll kl.13 körningen återupptas kl.~17 avslutning. SMA är obligatoriskt och gäller även passagerare. (engångslicens kommer säljas på plats och vill du teckna helårs så gör du det på smas hemsida: http://www.svenskamotorsportallianse Hjälm, heltäckande bomullskläder. Ej över 93DB! (körkort). Så vad kostar kalaset? 300:- Oavsett bil, klubb.. ![]() Träffen kommer vara på Gillinge Trafikövningsplats, som ligger bredvid E18 mot Norrtälje (avfart Gillinge, följ skyltarna). Anmälan sker i tråden. Frågor? Kontakta Angelika på O735-3131O3 Välkomna! Önskar Angelika, Micke, Clarre och Magnus PS Överskottet kommer skänkas till min stora dag, så vill du betala mer i köravgift så är det fritt fram ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||
|
||
Skulle oxå kunna tänka mig att vara med och leka om jag är tillgänglig den lördan...
![]() Edit: @ Ankan. Tror du att det bara blir halkövning eller lite med grepp också? ![]() |
||
|
||
Re: 2012-10-13 Halkkörning Gillinge
Äsch, träffarna hittills har ju varit så jäkla tråkiga så räkna med mig... ![]() Både den förra året och den i år har man ju fått köra hur mycket man vill, det gäller bara att hålla sig kvar tills eftermiddagen när många har åkt hem. De två träffarna jag varit med på hittills får ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fast se gärna till att det regnar mindre denna gången. ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
Re:
Falk- det är det jag måste utröna vad vi kan hitta på.. ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||
Här är den förra träffen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Men det är inte riktigt 100% samma upplägg. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (12624 totalt) |