Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (6370 totalt) |
Som svar till er båda kan jag berätta att jag kom ut som transaxuell när jag köpte min GTV, och jag var fortfarande accepterad av alla. Tror jag...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Jag kommer med 7:an, Sara kommer med Swiften. Ska även höra med hennes bror om del delar bil.
Andreas kommer med nya brukisen, Linus kommer med sin brukis. Skedebäck tror jag kommer med Imprezan. Sen hoppas jag även på Becky och kompani ![]() _________________ Douglas Richardson Mazda Rx-7 FD3S (såld) Nyinköpt Rx-7 Re amemiya Suzuki Swift GTI (brukis) |
||
Feck
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
Skall vi ta en vända ner till ladan och kolla efter bakdäck till dig nån kväll? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Ska bli riktigt bra väder imorgon så hoppas på toppendag!
Jag är ganska säker på att följande dyker upp: Andreas, Linus och Oskar från mitt jobb. Jag, Sara och hennes lillebror Simon. Stefan med imprezan samt Casper med hans och Stefans rx-7a. Sen kommer det nog någon och kollar med ![]() _________________ Douglas Richardson Mazda Rx-7 FD3S (såld) Nyinköpt Rx-7 Re amemiya Suzuki Swift GTI (brukis) |
||
Hej Peter.
Vi har inga problem med Volvos. Det verkar komma ett par... Det vi möjligen har problem med, om man nu skall uttrycka det som sådana, är att det hörs intresse ifrån en massa intressenter som vill köra. Så vi vet inte hur mycket körtid det blir. Men vi dissar INTE någon för vad de kör. Så ett sent upprop till er som kommer: Var i tid. Vil vill och behöver komma igång med körningarna så snart efter 10 som vi kan. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (6370 totalt) |