Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (3806 totalt) |
SÄLJES: SUBARU IMPREZA SNIK (OBS SÅLD)
Efter 12 år med impreza så har jag kommit till ett slut. Jag har tappat lusten, därför säljer jag bilen. Bilen är ombyggd genom åren och inget har lämnats åt slumpen. Motorn är från en WRX STI 2.0L -04 med bla.. Värre kolvar,stakar, kammar etc.. allt som går att byta Drivlinan dvs allt från Wrx sti 02-04 vxl Wrx STI 07 med DCCD Chassie: Sellholm styrväxel, iniballs, värre hjulupphängningar, krängare Alcon 365mm bromsar + massor annat ALLT som går att byta. är bytt Bilen lämnar 462 hk på hjulen Garanterat en av dom värre imprezorna i sverige. Byggkostnad över en halv mille ![]() ![]() Men den är unik, det är en SNIK Pris 249000 kr ev byte finans kan ordnas _________________ Micke Bernebrandt NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET ![]() |
||
När jag läste rubriken trodde jag det var en snikvariant av impreza, dvs med liten motor... Kanske hjälper om du inte har det ordet i rubriken, så fel som jag trodde?
![]() |
||
Nu på kvällen så har bilen bytt ägare
fick en tår i ögat ![]() det är ju det den är byggd för ![]() _________________ Micke Bernebrandt NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET ![]() |
||
Re: Bytt e bytt
hehe juup ![]() Håller på att kolla upp lite olika lösningar för vad som ska fixas under vintern dock så ska bilen kunna köras i Timeattack Club sports snik klassen kanske fixar en projekt tråd framöver _________________ Micke Bernebrandt NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET ![]() |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (3806 totalt) |