Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 11339 besök totalt |
|
||
Har lagt upp dom bilder jag hade på din bil på länken. Vill du ha dom obehandlade och i originalstorlek så ge mig mailadress.
Mvh Jonas Hej,har du orginal på silver 745:an,tar jag järna ett par så jag kann få ett trevligt skrivbord ![]() (peter.infang@swipnet.se) _________________ Peter Infang |
||
Nu har det gått några dagar och jag måste nog säga att TPC är extremt dåliga på att följa upp.
Struntar i att lägga upp bilder här och håller samtidigt sitt egna fotoforum låst för icke medlemmar ![]() _________________ Martin Brzezinka Racing is a state of mind |
||
Tror du inte jag har försökt innan jag beklagade mig här? Aktiveringsmail som krävs, det kommer aldrig.
Synd, eftersom flera personer hade skrivit i öppna delen av forumet att de hade lagt upp sina bilder i den låsta delen. _________________ Martin Brzezinka Racing is a state of mind |
||
Ok, de har mycket strul på sin hemsida bara.
När inget automatiskt aktiveringsmail kom så begärde jag ett nytt. Då blev jag inloggad men låsta delar funkade fortfarande inte. Först när jag loggade ut och in igen för hand- då kom jag in till slut, pust! ![]() Hittade i alla fall nån bild på min bil ![]() ![]() _________________ Martin Brzezinka Racing is a state of mind |
||
Re:
Finns det någon bild på min rx8 kanske ? ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||
Förutom Jonas som postat även här hittade jag dessa:
http://www.garaget.org/mypage/galler samt ett nyupplagt arkiv på 3,3 GB att hämta här: http://hagge.intercorner.net/dump/20 _________________ Martin Brzezinka Racing is a state of mind |
||
Om det finns någon som har bilder på min volvo 850, mörkgrön-vita fälgar-röda backspeglar, så får ni gärna maila dem till mig
![]() mvh Anders egge_lind@yahoo.com _________________ Anders Eggelind |
||
Re:
Ja har inte fått in några felrapporter om att det ska vara problem och regga sig eller logga in ![]() Mvh Mikael/ Forumsansvarig på TPC _________________ Mikael Andersson Forumsansvarig TPC |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 11339 besök totalt |