Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 21824 besök totalt |
Re:
Välkommen till naturen din stadsbo ![]() Själv sov jag fint och hyfsat billigt på den gamla KA-kasernen (Fårösund). _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Enkelt o funktionellt place jag oxå provat. Perfekt med eget flygfält för lite rattlås på kvällen ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Spindlar, flugor, mygg, myror - inga problem. Men de däringa kändes... urrrk... ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Det finns mycket kryp på Gotland, fråga mig inte hur jag vet... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Bra idee som absolut bör tas på allvar. Ofta blir man en duktigare förare med större förståelse om man även får jobba som funktionär på banan. _________________ olof Johansson |
||||||
Re:
+ att klubben spar massor av pengar som vi kan dricka öl för på kvällen istället ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Nu börjar vi snacka! Oavsett öl eller inte är jag på gällande att vi flaggar själv! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Hur ställer dig BMW Sport Club / BMW Club Schweden och Cup förarna sig till något sånt här?
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||
Re:
Vi har kört i Norge i två år och har aldrig stött på några problem vid gränsen... _________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||||
BMW CS som var finansiär för Gotland 2013 backade ur planen. Nu är det full gas mot nytt förslag..!
Plan finns och många prel bokningar men nu måste hela klubbracing Sverige avvakta STCC/TTA diskussionerna innan vi får någon bekräftelse på dagar. Lär ta ett par månader... ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Tack för uppdateringen Patrik. Synd med Gotland.
------------------------------------------- Angående STCC/TTA så har de ju båda stora problem. Alla de duktigaste förarna kör inte i STCC och TTA är ett sömnpiller med sin konstiga längd som ett mellanting mellan sprint- och långlopp. ![]() Alla åker bara och bevakar däck... Den fart man har är den fart man har... _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
P.Skoog har slitit som den skåning han är, och
![]() Några välkända platser varvat med en ökänd plats ![]() Feedback från medlemmar (Gata som Cup) önskas under Årsmötet på Mantorp 6/10. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Ökänd plats. Du menar väl inte ihop med T U T -------T U T bilar på A-torp _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
Gissar inte på Anderstorp..
Däremot kan jag tycka det är läge att släppa planen nu så folk kan fundera fram till mötet och sedan diskutera det som går att diskutera om 2013, är grejorna lika klara nu som då så tala ur skägget. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Mr Sjöström, det finns i dagsläget inget att kommunicera förutom väldigt övergripande och detta får du höra på årsmötet. Det är heller ingen fråga du behöver lägga tid på att förbereda dig på. "Som vanligt" så väntar klubbracingvärlden på att TTA & STCC skall bygga sandslott tillsammans istället för att skvätta grus i sandlådan. Det är mycket sponsorpengar inblandat så låt oss hoppas att de gör något förnuftigt. Om du vill förbereda dig så skall bilen vara klar tills 4 Maj 2013, för då är du välkommen att åka premiär på Mantorp Park. _________________ Patrik Skoog |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 21824 besök totalt |