Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 >> 32442 besök totalt |
Re:
Turistbyrån i Adenau, och säg att du vill bo typ nära Blaue Ecke så lär det väl lösa sig. Antar att det är fullt på de flesta hotell pga Superbike VM. |
||||||||
Någon som är sugen på att trampa runt ett varv på två hjul på lördag förmiddag?
Om vädret ser hyfsat ut, så kör jag nog en runda. Man hyr en Mountainbike här: http://www.radsport-breuer.de/index. Och sen trampar man: ![]() _________________ -- |
||||||||
Re:
Jag är sugen... sist cyklade jag bara den svåra biten Adenau-Turistpåsläppet...(i banans riktning) Tog vägen ner och några minuter senare öppnade himmeln sig.. ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||||
Re:
Du kan hänga på mig istället. Jag tänker inte överstiga 3000 fotsteg under dessa dagar. ![]() |
||||||||
Re:
@Björn: Jag har redan bokat en hoj till dig. Träning = njutning ![]() @Jepp sson: Det är ett rätt kul sätt att se banan, häng med! _________________ -- |
||||||||
Re:
Jag tänkte försöka snika med ett par passagerarvarv under lördagen var planen. Så man får väl försöka hålla sig i depån, redo att shotgunockupera någons passagerarstol. ![]() Men visst, en liten cykeltur kanske kan locka. Men det bestäms nog på plats. Medåkning har fett mycket högre prio eftersom jag aldrig åkt runt banan. ![]() |
||||||||
Re:
Klockren rundtur men hyr offroad-Segway för bövelen ![]() ![]() ![]()
_________________ ![]() |
||||||||
Vi såg en bunke segways igår uppe vid Borgen men var tusan hur man dom? Jag vill göra en "solsidan" med Nordschleife/Runkeeper/Segway
![]() För övrigt har vi lyckats tråckla ihop sängar till alla här nere och det har gått förvånansvärt lätt under omständigheterna. Jeppson jag vet inte om det var du som ringde när jag passerade Fuchsrörhre igår men jag sket i och svara ![]() Snabba er ner nu folks!!! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Re:
Fuchsröhre bara? Jag trodde ändå att du skulle vara framme vid metzgesfeld vid den tiden. ![]() Kanon! Då ses vi på fredag då! ![]() EDIT: Hyrbil bokad på Hertz Frankfurt. Hur är det nu, hyrbilsfirmorna blir inte så glada om man tar ett varv kring banan va? ![]() |
||||||||
Re:
Funplates och GPS-jammer ifall de har loggning/spårningsutrustning installerad ![]() Fast det lär dra med sig en del andra problem ![]() _________________ ![]() Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20 |
||||||||
Hertz är känsliga. En känd rejsingsförare är bannlyst från Hertz för att ha kört en hyrbil ett varv runt ringen. (I sakta tempo ska tilläggas, bara för att visa sponsorer banan).
_________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||||||
Re:
Banan öppnar väl 12.30 på lördagen, så du kommer garanterat att hinna med att både.. Cykla / Åka shotgun / Dricka bira ...till du kräks. ![]() Maila nu till info@radsport-breuer.de och boka en hoj. XL, mistänker jag.. ![]() Vi startar klockan 9, tempot blir försiktigt. _________________ -- |
||||||||
Re:
Cykla tills jag kräks tänker jag inte göra. ![]() De andra alternativen, sure. Men visst, jag kan nog tänka mig att hänga på en tvåtimmars cykeltur runt ringen ![]() ![]() Kan man inte boka på plats? Kan ju iof snacka om det under morgondagen. Vi ses ju då liksom ![]() |
||||||||
Det är med blandade känslor man inser det är fredag, veckan har rullat på fort som vanligt men skoj är det iallafall att det idag droppar en massa goa gubbar så vi får en härlig avslutning på helgen.
Jag kan meddela att vädret dagen till är är strålande med solsken och helt molnfritt, visst alla vet att vädret kan skifta på en kvart men just nu ser det utmärkt ut! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 >> 32442 besök totalt |