| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Stora Ringenresan i september, Hemma igen!
|
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 12 besök idag (32507 totalt) |
|
Dags å rulla iväg mot Arlanda. Ses kanske på parkeringen ikväll om vi hinner dit innan banan stänger. Annars befinner jag mig nog mest (kvällstid) på Blaue Ecke eller Brauhaus
Imorgon lagom till banan öppnar tänkte jag och mitt sällskap knata upp till Adenauer Forst. |
||||||
|
Re:
Så kom då! Det är kalasväder och Biten är iskall, asfalten greppar gött och Motorcyklisterna förnekar sig som vanligt aldrig _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Premiärvarv.
Jeppsson är inte oskuld längre. Men ganska blek om nosen :-)
Uppladdad med Rejsas Android-app. _________________ -- |
||||||
|
Re:
Det har varit kanonväder hela helgen! Har inte haft en enda sån dag på hela sommaren hemma i Sverige ...
Kanske lite för varmt för riktigt bra bandagar. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
|
|
||||||
|
Rena bilkyrkogården på banan idag, har nog aldrig varit med om något liknande.. Nåja - under dagen fick jag fina varv, som passagerare, med både Lux (många bra tips, tackar!) och med Freddie från R4R. Blev också några hyggliga egna varv i Swift, sent på eftermiddagen.
_________________ -- |
||||||
|
& jag har återupplevt ungdomsåren, jag har sträckkört ner & sedan även hem.. Jag är för gammal för sånt här..
_________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||
|
Re:
Är det så illa Björn .
|
||||||
Äsch, Björn kommer igen, han blev bara lite trött!
Då var det värre att vi höll på att förlora självaste Jeppsson, på cykel, i Fuchsröhre! (Onekligen lite speciellt att krascha där, redan innan man gjort sitt första varv i bil.) Nu redde Jeppsson ut situationen föredömligt med en säregen trepunktslandning: Kanske något obekvämt sittande på ramen, i 45 knyck, med hälarna planterade i gruset, bromsade han elegant in det vilt skenande ekipaget. Tre bromsspår och ett nytt, alldeles onämnbart, kurvnamn blev de enda bestående minnena av incidenten...
_________________ -- |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Håller med , det va riktigt trevligt. Jag kommer lätt cykla nästa år, hahahah NOT.... Ni e tokiga eller nja åtminstonde Fredrik =))))))... Jag glömde o säga det att jag senare på natten till söndagen, streakade i Fredriks Tarzan kalsonger mitt i Adenau o skrek partyyyyyyyy. Tack för det tipset Björn, det va MYCKET uppskattat av folket i byn.... ahahahahaha _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
|
Re:
Det där hade jag bestämt passat mig för, Helga bor mitt i Adenu och efter lite Swingersbowling utan napp lär hon vara giftig, i princip kan det sluta med en traumatiskt minne för livet
Re:
Ja jag vet o har hört det, jag chansade o det gick hem denna gång=))))... Jag tycker du oxå bör testa, man känner verkligen att man lever. Visst, åkt över schwedenkreuz i 252km/h gps fart men detta va något alldeles speciellt för Fredriks tarzan kalsonger spände nått djävulskt i arslet. He likes them tight........ _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
![]() |
Nürburgring
Stora Ringenresan i september, Hemma igen!
|
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 12 besök idag (32507 totalt) |