| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till banträff och avslutningsfest på Mantorp
|
5585 besök totalt |
|
Säsongsavslutningsbankörningen på Mantorp är även den precis runt hörnet, bara 5 veckor bort. Detta är som sagt avslutningen på säsongen så denna träff bör ni inte missa. Säsongsavslutningen innehåller så klart även en avslutningsfest som BMW CS anordnar och där är ACS medlemmar också inbjudna så denna får ni absolut inte missa. Mer information om festen kommer senare. Tips är att ni bokar boende på Starby Hotel.. hint hint Datum: Lördagen den 6:e Oktober Anmälan är öppnad och finns på http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Lördag Kl. 0815-0915 Incheckning och besiktning för licensierade gatbilsförare Kl. 0940-1000 Förarmöte gatbilar (obligatoriskt) Kl. 1020-1200 Bankörning licensierade gatbilsförare (gruppindelning) Kl. 1230-1300 Lunch Kl. 1300-1430 Bankörning licensierade gatbilsförare (gruppindelning) Kl. 1500-1700 Bankörning licensierade gatbilsförare open pit SE till att ANMÄLA ER NU ! Ansvarig för träffen är Viktor Starkman |
||
|
Information ang. avslutningsfesten har gått ut via e-post till samtliga medlemmar. Har du av någon ansledning inte fått något, hör av dig till mig på fredrik.persson@audiclubsport.se
Hoppas vi ses där
|
||
|
Re:
Får ändras till ....
Hade i min iver missat kalendern och såg att jag har annat inbokat, så facit för körningar med bilen i år är =0...Men nästa år fyller ju den skutan 20år och det får ju firas med att kanske använda den
_________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||
|
Fest!!
Banåka, Fest och BF.. Härligt! Vi har ordnat barnvakt.. Så det blir tant med till banan. Undrar hur länge hon står ut där.. Men iallafall... Det finns fortfarande rum kvar på Hotellet. Mvh Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
5585 besök totalt |