| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Bankörning på Gelleråsen 22 Sep - Anmälan Öppnad
|
1, 2 >> 7707 besök totalt |
|
Om ni har missat mailet som gick ut till medlemmarna, så är ni nu informerade om att bankörningen på Gelleråsen med BMW Sport Club den 22:a September är ÖPPNAD !!! Anmälan finns på http://www.bmwsc.com/ |
||||||
|
Den viktigaste frågan:
Var och när träffas vi för att gemytligt inmundiga något ät- och drickbart kvällen innan? Cupförare välkomna (även om det oftast bara blir F&F-tjatter om puts och folieringar bland cupförare... )
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
|
||||||
|
Missar ju tyvärr denna då farsan promt måste fylla jämnt och bjuda på stort kalas denna helg
Hade sett fram emot att få prova på gälleråsen men får väll vänta till nästa år. |
||||||
|
Re:
http://www.strandkanten.nu/ erbjuder: Fläskfilé, laxfilé & kycklingfilé, pot.gratäng, deli.potatis, tillhör. såser, bröd, varma & kalla grönsaker : 199kr Finns ett gäng som redan bokat detta så vi hakar på å stör dom lite
Säg till vilka som är intresserade så bokar jag antal... _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
Budgetalternativet Denniskorvar och ljummen Pripps blå serveras vid stugorna runt 22.00 Allt givetvis till självkostnadspris
Re:
Intresserad
Runt kl. 1900? _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Kommer inte kunna komma till Gelleråsen tyvärr. Har väldigt ont i plånboken, det finns ingen vettig möjlighet att komma och köra
Måns, du noterar att jag inte kommer köra Time Attacken förstås då också
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Jo, strandkanten är trevligt och bekvämt cykelavstånd. Hakar gärna på.
_________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
|
Re:
+3st, kommer vid 20.00
_________________ Patrik Skoog |
||||||
Strandkanten låter trevligt. Hakar gärna på! /Johan _________________ Johan Strandler BMW 335i Touring |
||||||
|
Johan! Gäller dit materbjudande ännu? Eller har du lockats över till jätsätarna som åker till lyx hotell och lyx krogar. Jag och "meken" bor åxå i stuga!
Budgetalternativet Denniskorvar och ljummen Pripps blå serveras vid stugorna runt 22.00 Allt givetvis till självkostnadspris. _________________ Per-ola Mattsson |
||||||
|
Vi har med grill och kött, sallad o potatissallad så det räcker, fixar du några kalla? stuga nummer 7, jag har lite bankörning på Knutan fram till 4 sen lastar vi bilen och kör direkt så vi är framme lite sent men vi matar på med stopp enbart för tankning
10 stolar bokade på Strandkanten kl.19 (förutom de 6 innan)
Dock är det oklart om dom kan få fram buffén till oss
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 7707 besök totalt |