Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 33070 besök totalt |
Re:
Denna har ju legat uppe ett tag: http://www.landracing.se/Tidschema%2 Men då formelklassen än sålänge bara består av en Cobra, så skulle jag tro att det blir så att den klassen utgår och körtiden fördelas på de andra klasserna. Herr Jinstrand kommer få spendera sin tid på banan tillsammans med er med både tak och sidorutor. OBS dock inte 100% på detta då jag inte kunnat nå Glenn för en verifiering av detta. Han har blivit grillad i marknadsdomstolen av nått förbund och stela advokater idag. Antar att Glen bekräftar under kvällen, om inte Peter sitter på fakta? _________________ Joakim Gustafsson |
||||
jo tack nu är jag ute från Marknadsdomstolen fick man stå till svars för allt vi gjort genom åren....att vi hunnit förstöra så mycket för svensk motorsport visste jag inte
![]() Vi får se hur startfältet ser ut närmare helegen men finns 2 alt, köra rullande schema tex 20 min alt dela timmen i lika många delar som klasser tex 3 klasser det blev ju lika det med 20 min. G:son du har rätt vi får se och fråga Elvis med han fick smaka på vittnes båset han med idag men fick mindre stryk då han bara till 50 % är otrogen mot SBF....... _________________ Avregistrerad användare |
||||
Re:
Hjälper inte riktigt. Kan skilja sekunder på om banan är snabb eller ej _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Tror det är du som verkar ha en felinställd bil, allt för däck slitaget och inte för rätt grepp nivå ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Känns lite som ett vägskäl i vinter faktiskt (för första gången). Har kostat enormt mycket pengar att köra i år med många banmil men mycket har varit som instruktör och utan tidtagning. Vägskäl som sagt. Sorry för lite OT i tråden ![]() _________________ ![]() |
||||
Trodde du var mer påläst på våra ynkilga regler. :-)
Slicks i storleken upp till 10.5x26 eller fri bredd på R däck-- Sen spelar det ingen roll vilket syfte däcken har, enbart storleken resten är upp till föraren _________________ Joakim Gustafsson |
||||
Re:
Då måste ni lära er och speca regler rätt man pratar inte däck så i ban svängen i swe _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
|
||||
Vi är obildade tölpar som gör precis alla fel man kan helt enkelt.
Men tydligen har över 50 pers lyckats lista ut vad vi menar :-) Läs reglerna så förstår du dem, sen om det är rätt eller fel,, skitsamma hehe _________________ Joakim Gustafsson |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 33070 besök totalt |