Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 30368 besök totalt |
Re:
Hehe ja, jag tänkte nu mest om man ville hålla isär just sevens o formelbilar från karossbilar så är väl strax över 950 ett rätt bra riktmärke? _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||||
Babbelapor... Varför går länkarna i Peters post till gröndals motorstadion istället för mantorp???
![]() _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||||
Peter är tyvärr totalt nedjobbad och hinner inte med internet, så han bad mig hälsa....
att den här tävlingen blev ihopslagen med Landracing multi-evenemang när det blev flyttat till hösten och därför så las det här ner den 14e eftersom det ligger så nära i tiden. sen sa Peter att om ni vill köra ändå lite trackday , så rekommendera HAN , det trackday-evenemanget som JAG håller i åt Teknikens Värld den 20e Oktober på Mantorp Park... mer info finns på www.teknikensvarld.se |
||||||||
Re:
det håller jag med om.... men men, så är livet just nu ;-) .... men vi har å andra sidan race för räserbilarna ![]() |
||||||||
Re:
Men det måste ju finnas nått som jag kan testa bilen på innan snön kommer, har du nångra ider..? _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
Ja, 20e okt finns det möjlighet för dig.... men du får ringa mig så berättar jag hur jag löser det isåfall... 0708 800 695 fredrik |
||||||||
Re:
Slår en pling nån dag framåt här ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
inställt?
Är eventet inställt eller ihopslaget med landracing, eller är det bara tävlingsdelen som är inställd? Förtydling önskas! _________________ Pär Östberg Ariel Atom 2 300+ -06 Mazda RX7 -96 Stort tack till www.husvagnhusbil.se |
||||||||
_________________ Pär Östberg Ariel Atom 2 300+ -06 Mazda RX7 -96 Stort tack till www.husvagnhusbil.se |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 30368 besök totalt |