Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (17039 totalt) |
_________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Nej jag menar din körning samt spårval , du kör nästan samma spår som jag dock så skiljer det i vissa partier men det kan ju bero på att min är framhjulsdriven och att jag inbildar mig att jag kör rätt spår
![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Jag inbillar mig att det hade sett lite annorlunda ut om det varit torrt. Nu försökte jag köra så mjuka spår som jag kunde. Ibland gick det, ibland inte...
Är min teori om Mercan och Miatan rätt? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Vilken teori ? eftersom Miataföraren är en mkt god vän så uppskattas rakt fram & ärlighet ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Ingen annan än att det var de två som slog ihop. Vidare gissningar håller jag för mig själv, det är bättre att någon av de inblandade berättar än att jag sprider funderingar på nätet.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Kanske lite annorlunda , framförallt så hade du bromsat senare . _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Re:
Kristian eftersom jag log strax bakom dom när det hände så kan jag säga att det vart ingens fel i det läget , ingen utav dom kunde göra nåt åt det som hände ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Re:
Tack, mkt skönt att höra/läsa ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
||||
Re:
Men det blev mycket kört så det kan inte varit så allvarligt ![]() |
||||
Re:
Jo tror han var mera än nöjd (han får svara själv). Falk: Det är en racerbil dom ska låta, skulle vilja påstå att den lät ungefär lika mycket som din toppluva lyste upp Falkenbergs Motorbana ![]() Men letade överallt efter din Miata, utan att hitta den ![]() Hittade att jag hade någon mer bild i min kamera på Cobran, notera killen med släckaren och den lysande mössan. ![]() ![]() _________________ Matz [IceDog] Sköld, Göteborg (Partille) Porsche 997.2 Speed Yellow. |
||||
Re:
![]() Den blå står och väntar på bättre tider ![]() |
||||
Re:
När bilen inte låter så mycket från motorn så får man kompensera med bromsgnissel... Annars så fungerade bilen riktig bra. Första gången på regndäck tack Fredrik. Kul att få känna på bilen en sista gång innan vintern. _________________ Peter Larsson |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (17039 totalt) |