Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (12624 totalt) |
|
||||
Detta låter precis som något jag behöver träna på, har aldrigt tyckte om vatten på asfalt men lite träning kanske gör det mindre dåligt.
1.Stigson 2. Anders Zimdahl 3. Johan (Skalman) 4. Markus 5. Tobias 6. Robban + Malin (samma bil) 7. Timmy 8. Marcus 9. Johann Gustavsson 10. Daniel Jonsson 11. _________________ Daniel Jonsson |
||||
Angående körtid och väntetid så ser jag det som att det beror på hur man lägger upp sin dag. Båda gångerna jag har varit med innan har man fått köra hur mycket man har velat och dagen har inte tagit slut förrens jag har slutat köra...
![]() Men då får man räkna med väntetider på förmiddagen och allteftersom det tunnas ut på eftermiddagen så blir det mer och mer körtid. ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Re:
1.Stigson + 1 samma bil 2. Anders Zimdahl 3. Johan (Skalman) 4. Markus 5. Tobias 6. Robban + Malin (samma bil) 7. Timmy 8. Marcus 9. Johann Gustavsson 10. Daniel Jonsson 11. Tim Morris ( kollega med Stigson) Lyckades att övertala kollegan att hänga på också... _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||
Re:
1.Stigson + 1 samma bil 2. Anders Zimdahl 3. Johan (Skalman) 4. Markus 5. Tobias Nyström 6. Robban + Malin (samma bil) 7. Timmy 8. Marcus 9. Johann Gustavsson 10. Daniel Jonsson 11. Tim Morris ( kollega med Stigson) 12. Staffan Norling Petar med mig ännu en kompis! ![]() |
||||
Hej
Jag skulle varit med förra gången men då pajade bilen, denna gång funkar bilen men kan jag inte förräns efter lunch, kan man komma på halvdag (efter 1200)? Vänliga hälsningar Daniel Öhman _________________ Daniel Öhman BMW Cup nr 12, 330ci E46 |
||||
Re:
![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||
Verkar som om mitt gäng börjar dra sig ur eftersom älgen stannar hemma. Vad kostar engångslicensen? 100 eller 150? Tänkte så jag inte säger ett för högt pris så de blir "skrämda".
Ingen som har en film med lite instabil körning som lockar? _________________ M a r k u s E c k e r b r a n d h Porsche 924 |
||||
Re:
![]() 150:- kostar engångslicensen _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||
Hänger på o halkar lite + kompis..
1.Stigson + 1 samma bil 2. Anders Zimdahl 3. Johan (Skalman) 4. Markus 5. Tobias Nyström 6. Robban + Malin (samma bil) 7. Timmy 8. Marcus 9. Johann Gustavsson 10. Daniel Jonsson 11. Tim Morris ( kollega med Stigson) 12. Staffan Norling 13. Jonas S 14. Anders Elf _________________ ![]() |
||||
Re:
1.Stigson + 1 samma bil 2. Anders Zimdahl 3. Johan (Skalman) 4. Markus 5. Tobias Nyström 6. Robban + Malin (samma bil) 7. Timmy 8. Marcus 9. Johann Gustavsson 10. Daniel Jonsson 11. Tim Morris ( kollega med Stigson) 12. Staffan Norling 13. Jonas S 14. Anders Elf 15. Johan S (Sunk) Jag var inte med på listan.. nu är jag det :-) |
||||
Re: 2012-10-13 Halkkörning Gillinge
Bara ett förtydligande, vill du ha exakt belopp i kontanter eller kommer du att ta med kontokortsbetalningsmanicken som du hade sist? ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Re: 2012-10-13 Halkkörning Gillinge
kontanter.. ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||
Nej inte redan
![]() Jag har ju ingen bil denna gång.. har bytt bort min grymma S8 automat mot en S8 manuell ![]() ![]() Här är bilder o film från förra träffen där ja la upp 3 filmer i tråden: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (12624 totalt) |