Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5520 besök totalt |
JOCCe's Super Citron lär göra liknande tider som Qvarnis presterat anser jag. den är okså uppbyggd kring enbart DET BÄSTA ![]() jag vet -jag har åkt i den * ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5 tummar upp e väl det bästa betyget va ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||||
Ska bli kul o se ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||||
Det enda vi satsat riktigt på är motor & växellåda. När JOCCe åker på senaste från Öhlins har vi 10 år gamla Bilstein så vi lirar inte riktigt i samma division tyvärr. Jag tror att den bilen är några snäpp snabbare runt Ringen precis som överallt annars. Bara att grattulera. _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
och jag har några fotografier från avslutningsbanketten som du säkert skulle vilja ha istället för att de skulle hamna i orätta händer... ![]() Grattis till förstplatsen i Sportfahrer klassen förresten!!! och tack för skjutsen runt banan, du kör helgrymt och bromsar senare än den riktige "Schumi"! Jag bromsade nog några bucklor i ditt golv ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Jocke - ![]() ![]() ![]() ![]() men efter att ha läst alla inläggen från Ringen veckan inklusive polissnacket ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() roligaste läsningen var när ni körde ifråne en GT2/3 så det "rök" om det på rakan _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||||
Nu skall vi inte glömma bort att föraren spelar en inte helt oviktig roll i sammanhanget. ![]() ![]() |
||||||||
smile... jag menade ju faktiskt bilen. inte själva föraren ![]() men du då ... i It's Fun eller Super EVo'n ? Vad tror du själv på för tider ? obs.. t r o r ! ![]() ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||||
Åhå! Det här vill jag höra mer om (förstplatsen alltså, inte fotona ![]() _________________ ![]() |
||||||||
och Jonsson var etta i sin klass. ![]() ![]() |
||||||||
Wow, det var ju "sista" gången, vilken avslutning!! ![]() He, he Anders nu måste du försvara titeln. _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||||||
Jag kom tvåa, men det känns som en seger. Christian kom 4p före med sin 993rs. Vi hade ganska kul på lördagskvällen så dina foton är säkert helsnygga. _________________ ![]() Jan Nagy |
||||||||
Nu får ni berätta lite om hur detta funkar.
Vadå etta tvåa o trea osv? Har dom nån tävlingsbit i utbildningen? Vad är det som bedöms? Spår val, tider utseende ![]() o Q nu får ni byta forum där ni har prio ett att lägga upp bilder o filmer > ![]() ![]() ![]() Riktigt kul läsning ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||||
Det var ju faktiskt min andra "Gruppensieger" ![]() ![]() ![]() Janne och jag delade bostad och han såg lite orolig ut när jag skulle navigera mig genom hans rum för att komma fram till mitt rum varje kväll! Kul var det i alla fall! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||||
Där ser du vilken koll jag hade... ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Som kurskollega till Qvarnis nu senast på Ringen kan jag intyga att det orange:a monstret gick som ett skållat troll - det var ingen som var snabbare i uppförsbackarna och på rakorna (inte många i kurvorna heller!). Brumm - pys - brumm - pys...!!!
![]() ![]() _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||||||
_________________ ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5520 besök totalt |