Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4708 besök totalt |
HyrKarten skulle vara stängd 1/5!! RS-cup?? Stora banan eller?? ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
1 maj brukar iofs det mesta vara stängt. Folk ska ju ha tid att gå med de röda flaggorna genom stan.. ![]() ![]() _________________ William Ekström |
||||
|
||||
ok, det kan nog gå!! Hur mycket skall vi köra?? Hur många blir vi?? Är det någon som känner grabbarna som har uthyrningen?? Rabatt kanske.... ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Eeeeh, jag brukar överleva typ två hyrpass på 8 minuter styck, sen är mina armar helt borta...
![]() ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Hmm... Jag ser framför mig ett snabbt gäng med Andreas N + dina kompisar och lååångt bakom kommer jag puttrandes...
![]() ![]() Ses på söndag! Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Nja, dom är snabba, du och jag kan ha Jumbofinal.... ![]() ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
hehe, tyvärr? är det rätt stor skillnad på kartarna ute på sviestad, så vi får se hur det går.
Har man otur får man en motor som inte vill varva, med slitna däck, och dåliga bromsar = slött! Inomhushallen måste ha rekord på att ha jämnaste kartarna iaf =) skiljer inte mycket där emellan. ses där iaf! _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
Hehe! om jag lyckas ta mig ner (dagen ser rätt fullmatad ut just nu...) så ska jag nog också kunna aspirera på en plats långt ner i resultatlistan. Kanske blir en stenhård kamp om sistaplatserna...
![]() M.v.h. Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||||
Bifogar en liten bild (mest som en liten varning) på hur det såg ut förra året när vi kört på Sviestad med jobbet.......
![]() Bucklan står o blänker hemma..*ler* ![]() ![]() Hoppas jag har tid att komma in... ![]() _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
Vem kom med tidsideen 15.00?
![]() MITT I ETCC-RACET JU!!! Fast såååå spännande har det ju inte varit innan och video kan man ju faktiskt använda sig av kanske... ![]() ![]() ![]() |
||||
Helt sant! |
||||
kolla in https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4708 besök totalt |