| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Bromsoksadaptrar eller liknande tillverkas..
|
1 besök senaste veckan (18169 totalt) |
|
Har skaffat mig en CNC-fräs som jag börjat bli kompis med, behöver några timmar bakom den så om någon vill ha något tillverkat så kanske jag kan tänka mig att göra det billigt(material och verktyg). Hör av er om det är något som skall göras helt enkelt
admin@almostracing.se _________________ Peter Antonsson |
||
|
Det kan vara bra att veta i och med att jag kommer behöva en del delar för uppgradering av bromsar till 911:an. Tyvärr får det vänta till sommarsäsongen är över innan jag tar tag i det.
Jag har heller inte hittat några ritningar från någon som konverterat som jag ska göra annars hade du haft ett jobb redan nu
_________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
||
|
Are you shitting me?
Har du kontakter på material, eller vill du att man skaffar fram och skickar till dig? Smidigast är ju såklart om du har kontakter inom området.
STEP-filer eller vad jobbar du med? |
||
|
Yes!
Material kan jag ordna, bara att säga vad man vill ha, finns ju lite olika skolor om vad som är lämligt till bromsoksadaptrar till exempel. Vad gäller ritningar är det ju trevligt om dom är i något digitalt format men annars går en enkel och hederlig pappersritning också bra, om dom blir allt för avancerade att rita upp så får jag väl begära någon form av ersättning men det får väl bli en diskussion kring biten som skall tillverkas
_________________ Peter Antonsson |
||
|
Typiskt! Jag som ganska nyligen fått mina adaptrar frästa till ett "inte-så-gratis" pris.
Men _________________ Magnus Nyholm #30 TRK Racing, MSLS S7R Super Seven |
||
|
_________________ BMW 135I CSL http://www.speedhunters.com/2013/07/predictability-is-dead-the-turbo-mercedes-190/ / Alexander Lindquist |
||
|
|
||
|
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
Re: Fler smakprov
Är det någon som ritar exakt sådana saker som jag behöver, eller går du händelserna i förväg?
|
||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (18169 totalt) |