| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Mazda Rx8 -04, banbil!
|
15 besök senaste veckan (29364 totalt) |
|
Pratat med Pean nu. Blir nog StopTech skivor fram slitsade + Xp8 belägg.
Vad tror ni om denna setup då?
_________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||
|
Re:
En fundering bara. Varför ska du byta skivor, är org: Dåliga bromsar Överhettas snabbt För tunga Inget förtroende För små _________________ Rikard Niva |
||
|
Belägg och skivor är slut fram
annars fungerar dom kanon faktiskt! Så är mer så att jag passar på att uppgradera lite
_________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||
|
Re:
Har du pengar som bränner i fickan ska du köpa nya skivor annars är org. skivor med CT-XP åttor förträffligt på bana Och väg. Bromsar du sönder org. då bromsar du tame f-n åt he...te för mycket. Sluta bromsa - gasa mer.
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
|
Men dessa är ändå inte originalskivor va? Fast kanske funkar precis lika bra?
http://camskill.co.uk/m46b0s3897p51008/_MAZDA_RX8_-_SERVICING_PARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_-_Front_Brake_Discs_-_323mm_-_Mazda_RX8_1_3B_2_6_Rotary_FE_SB_2003_Onwards _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||
|
Någon som är intresserad av att köpa billigt?
Fälgar, bur, r-däck, japp hela klabbet! Funderar lite på att sälja både Mazda och nuvarande bil för att inhandla en finare bruksbil
Billigaste Rx8an på blocket ligger för 59 000kr, så om jag säljer min för 59 0000kr inkl ALLT gör man nog en väldigt bra deal! _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||
|
Tack!
den tuffar på riktigt bra!
Inte helt omöjligt! men hittar jag ingen som är sugen på att fortsätta med mitt lilla projekt så behåller jag
||
|
Re:
Det finns ingen i hela världen som vill fortsätta ditt projekt. Kör så det ryker.
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Mazda Rx8 -04, banbil!
|
15 besök senaste veckan (29364 totalt) |