Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (14401 totalt) |
Re:
Jag är ute och flänger i Spanien med jobbet men det kommer en filmsnutt på varvet inom kort(till helgen).. Jag har bara hunnit analysera loggen lite än men hade 225kmh på start och mål på 1.22,4 varvet! Banrekordet ryktas vara 1.21,7 i en karossbil av Alx Danielsson men inget jag läst officiellt.. Kimmen har oxå kört ngt snabbare(0,2sek) i sin super Seven enligt Modsports sida.. Annars vet jag ingen som vart snabbare?! /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||||||||
Re:
Alx varv - http://www.youtube.com/watch?feature (Undrar hur färska däcken var) ![]() _________________ Krister Svahn Porsche 911 turbo -80 |
||||||||||||
Inga varv runt 1:22 men väl runt 1:40
Då har jag lyckats knåpa ihop en film, fler är på G. Mitt bästa varv under lördagen, det kom under en frenetisk jakt på Niva i hans RX7:a. Kort resumé från helgen ur min synvinkel finns i min biltråd. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74038&start=98 Fler och längre filmer är på G, tyvärr är det något synkfel på hastigheten i loggfilerna så jag har inte med den då det bara ser knasigt ut. Hoppas att det kommer upp fler bilder från helgen ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||||||||||
Re:
inte så färska tror ja _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||||
Re:
jaja... Men för mig räcker det med en logg ![]() ![]() Så hur går det Puppan är du tillbaka i Sverige nu? _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||||||||
Re:
Men nu har varken jag, Alx eller Puppan visat upp någon logg så... ![]() |
||||||||||||
Re:
Så är man snabb med att få upp en logg och en film så kan man få ha banrekordet en kort stund... nu har jag inte tid att skriva mer, skall leta logg ![]() ![]() ![]() Ser oxå fram emot Puppans film! _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||||||||||
Re:
Haha :-) Nu är jag hemma igen i Sverige! Jag kommer skicka upp min logg under helgen om nån är intresserad. Sen har jag film oxå med måste bara lösa att "Drivers Cam" satt upp och ner.. Bökigt värre att vända med mina usla program visade det sig! ;-) Men under helgen kommer både film och logg jag lovar!! :-) /P _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||||||||
Re:
Däcken var helt nya, lite för mycket luft om jag minns rätt dock. _________________ Andreas Andersson |
||||||||||||
Re:
ahhh intressant då känns min tid ganska bra!! _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||||||||
Kul med film
![]() Men för fasiken ladda hem RaceRender ![]() Sen kan du lätt lägga in Performance box filen i filmen så får man upp gps hastighet, varvtider, banlayout osv.. För nu med en film helt utan logg ![]() ![]() Låter det jobbigt att göra denna film så kan jag fixa det åt dig lätt... Bara jag får dina 2 filmer samt logg. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||||||||
Re:
låter kalas! Skicka din mail address så skall jag försöka skicka över filmerna! Men varvet är ju med utan klipp oxå! ![]() Hade faktiskt grymma problem och klippa ihop med vettig kvalite klipp och trim verktyget strulade som fasen... Därför det tog lite extra tid att få fram filmen! ![]() I vilket fall skall jag lägga upp loggen oxå men den nya versionen av Cirquit tools ger oxå envist motstånd med att exportera filen av varvet. vill ju inte skicka alla varven som ligger i DBN filen! Men men det var ju inget banrekord i vilket fall finns ju andra som vart snabbare! :-) Men såklart inte i gatbilar... (Hehe så var den diskussionen igång igen... ;-) _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||||||||
Re:
Jo i slutet var det rätt bild enbart framåt men då var det ju dåligt ljud istället.. Men hur många varv körde du detta pass? var det typ 3 varv? för jag behöver film från när du startar i depån till du e tillbaka i depån med logg hela tiden för att det ska bli lätt att synka alla filmerna och loggen tillsammans.. Tror dock filmerna är lite för stora för att mailas? Vi kan ha ett Rejsa banrekord = film med logg är det som gäller.. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||||||||
Re:
Filmerna är tyvär olika långa och jag åker in och ut ur depån vilket gör det lite halvstruligt... Jag försökte synka ihop filmerna med hjälp av när jag slog igen dörren(Gammalt beprövat trick) men som sagt trim verktyget sög... ![]() Filmen får kanske duga då ![]() Men loggen kommer.. Hur faan bryter jag ut ett varv ur nya cirquit tool?! När jag exporterar blir det ju bara en CSV fil?! _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (14401 totalt) |